Cuddly Goose Berry <3
Nu har jag nästan precis kommit hem. Har vart och hämtat min kanin nummer 2. Cuddly Goose Berry från _titti_ här på forumet :D Hon är så söööööt :D Hon var hur lugn som helst under transporten hem och när vi väl var hemma började hon äta hö och tvätta sig lite :P Hon fick dessutom lite persilja som hon åt upp :) Min lilla sötnos! Bilder kommer imorrn :)
Vad kul! Vad är hon för färg?

Va kul! :)

#0, Visst är hon söt ;) Var och hälsade på henne i Lördags :)

#1 hon är viltgrå :)
#3 jaaa hon är hur söt som helst :P ska du oxå ha en från den kullen? :)
Jag vet inte än vad jag ska kalla henne. Har ni några förslag?

åå.. kul att allt gick bra :)
Ska bli roligt att se bilder på min lilla sötnos :')

Selma tycker jag. Vilken sötis!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

ååå så fin!!!

#9 0ch 10 tack så mycket :D

åå.. hon ser ut att ha det bra :)

#12 jaaa hon trivdes jättemycket i hagen…gjorde massa glädjeskutt och sånt :P sen skulle jag klippa klorna på henne idag (dom va sylvassa haha ;P) och då råkade jag klippa i pulpan :( men det gick bra ändå…hon satt sen o slickade sej ren…stackars skruttan!

#13 jo, de är jätte vassa nu när de är så små :) hehe.. Skulle klippt dem innan jag åkte, men hade brottom åå så var det 2 andra kaniner som skulle levereras på vägen också.. så ja.. glömmde det
hehe..

#14 haha det gör inget :P Jag fixade det…nu slipper man få en massa rivmärken hihi :P
#7 så jäkla söt <3

#16 tack så mycket :P
Så himmla underbar <3 Och hon ser ut att ha funnit sig till rätta väldigt snabbt :)
Hon ser ut som en liten Selma. ^^
Not your mom, not your milk.
Selma :) Eller Semla ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tycker också Semla eller Selma :)

Gud vad söt! Grattis
så sööt: )

Vilken sötis<3
- Mvh Emma

#4, Jag var helt säer på att jag inte ksulle ha men kom o häälsa på och då var jag en kani rikare ;)

Ska med a en viltgrå förresten ;)

#26 och 27 haha…gick det inte att motstå? ;) lägg upp lite bilder när du kan…vore kul att se :)

#26 o #27, Absolut inte! Man blev kär direkt! ;) Hon mmer hem på onsdag så då utlovas bilder ;)
Vilken liten charmknott du har fått in! Alla ser väl att det är en liten Selma vi har att göra med? ;D