Teddylöwen säljes
Min glädje blev kort. Dottern är blixtallergisk mot höet, och jag vill inte ha kaninerna ute året runt så därför väljer jag att försöka hitta nytt/nya hem till mina små pärlor.
Det är en hona och en hane, syskon, 4 månader och snälla att pyssla om bägge två. Borstar och sele följer med var kanin. Tanken var att hanen skulle kastreras men det har inte blivit av utan dom bor just nu med ett galler mellan sig, så om dom säljs tillsammans är mitt krav att han kastreras.
Honan är madagaskar mandeltecknad, har en lättskött päls.
Hanen är svart/vit japantecknad och behöver mer pälspård.
Har även en bur jag kan sälja med den av dom som säljs sist (eller om dom säljs tillsammans). Jag skickar med hö (ca 10 kg/kanin) samt mat för den första tiden i nya hemmet.
Jag vill ha 300 kr/kanin. Dom finns i Lycksele, Västerbotten men kan levereras till Umeå om det så önskas.

sööta (:
Varför vill du inte ha dem ute året runt? De klarar det fint om man bara har platsen för en utebur.

#4: Jag vet att dom klarar sig fint ute året runt, men jag har ingen möjlighet att ha dom ute. Dels har jag ingen bur för året runt bruk, sedan återstår huvudanledningen till att dom säljs: Dottern är jätteallergisk, tyvärr.

åå dom e ju skit söta !!!!
vart bor du?

Har dom h-bevis/stamtavla?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jag skulle väldigt gärna ha dom!!
Jag är ev. intresserad utav hanen om han har H-bevis/stamtavla?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ja´g e intresserad av honan