OT - Ert Rum!
Blev lite inspirerad av "OT Ditt skrivbord"
Men nu är det iallafall om hela ditt rum! Ta gärna bilder och visa, eller beskriv hur det ser ut.. :)
Mitt rum då.. :P Ska ta bilder snart, ni får nöja er med beskrivningen tills dess!
"Det första man ser när man kommer in är en kaninbur, där sitter ju oftast en kanin då ^^ Men inte just nu, och snart ska den flyttas ut till en kanin som ska bo här tillfälligt.
Bredvid den buren finnns en gammal skolbänk. Där i har jag mina gamla skolböcker och pennor och sånt.. ^^ På bänken står min dator och lite annat.
Mitt imot skolbänken står en hylla med massa olika saker..^^
På andra sidan om kaninburen står min säng, precis under fönstret. Jag har ett rött täcke och en blommig kudde.
Bredvid sängen står ett nattduksbord med min mobilladdare, min väckarklocka och annat smått.
I ett hörn av rummet står två lådor bredvid varandra med tak på. I lådorna finns gamla kaningrejer, och på lådorna står olika kaningrejer ^^ På väggen där hänger bilder och affischer på kaniner.
Mitt imot min säng står min garderob. Det ligger masa skräp på den just nu, och i lådorna finns mina kläder ^^
Snygg beskrivning :) Ser fram emot bilder. Mitt rum är så himla fult och stökigt, men kan väl ta ett kort när jag kommer hem :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Kan ta kort snart :)
- Mvh Emma
Jag vågar inte sätta in bilder =P Jag har så stökigt (A)

#4 -5 -6 Inte hade du så stökigt =P

#8 Haha bäddade faktist sängen nu ;)
Det var ju inte speciellt stökigt, då skulle du ha sett mitt rum, fast nu har jag städat :P
- Mvh Emma
Ni ska vara glada att jag städade mitt rum härom dan! Annars hade ni fått en chock om jag hade visat det på bild! Fyllde år i måndags så alla mina presenter låg på golvet^^ Och massa annat! Ska ta bilder sen om jag hinner! Men nu är det tack och lov städat! :D
La 2 bilder i samma så det inte skulle bli så mycket kort. Skrivbordet, en uppblåsbar "fotölj" och så pyttelite av min garderob där längst till vänster. Sen höret brevid där min säng står.
En liten vänstersväng så ser man fotändan på sängen och min.. Öh.. "klädstol" där jag slänger mina kläder… ^^ Min säng står under ett fönster, men jag har 2 fönster i mitt rum som man ser. Tvättkorgen står i mitt rum och det ligger en randig handduk över så ni slipper se alla mina smutsiga kläder :P
Och min bokhylla där min tv står!
Snygga rum ni har föresten! :)

Vågar jag sätta in bilder på mitt rum?Haha, jag går väl och fotar nu då ^^
#23 Jag gillar dina väggar :D
BTW.. det ser ut som om mina vggar är blå men de är lila faktiskt, vet ej varför det blev blått ?! hmm..
Medarbetare på Hundar.ifokus
Fina rum ni har:) Jag har gula fula tapeter..:( Men ska måla det i sommar:D Då ska det gå i rött, vitt och svart;)
#18: Fina kaktusar! Och fin dansmatta du har :)

Vad betyder OT???
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#32 Off Topic- att det inte handlar om kaniner tex.
- Mvh Emma

#21, WOW! Coolt & häftigt rum, inte för att det var så speciellt, men jag vill ha det XD
#35: Jättesnygga tavlor över sängen. Och sänger var ju också rätt snygg ;)
Haha… kollar igenom era bilder och börjar skämmas mer och mer över mitt rum xD det är typ kläter och grejoor över heela golvet och mitt bland allt står ett bord med en hamsterbur på… Under och på bordet är det fullt med hamster grejjer… typ mat påse med ökensand, spån, hamsterhjul mm… Sen står det en säng som är helt obäddad och kudden har oftast ramlat ner på golvet.. eller golv och golv, Golvet är ju som sagt helt täckt med kläder… Jag kanske ska ta och städa… ;)

Alla verkar ha stökiga rum. O_o Jag känner mig lite utanför då jag alltid har så fint, om jag själv ska säga det. xD
Jag stör mig på att ha ett stökigt rum.
Jag skulle vilja ha finare och mer städat i mitt rum och lite fler personliga grejer, men jag orkar aldrig ^^

#42, fin fondvägg!!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Rosa, rosa, rosa ^^ Inte undra på att Hulda har en rosa bur, hon måste ju matcha dig :D

42# tack så mkt:P
#47 Sådan matte , sådan kanin =P
Åh herregud, ni skulle tuppa av om ni såg mitt rum. Saker överallt, gångar mellan högarna.. 
Jag har en lägenhet…vilket rum ska jag ta på om jag vill vara med? :-) Eller ska jag ta en bild på varje rum? Ni har mysiga rum förresten. Blir lite småinspirerad till lite förändringar här och sånt gillar jag :-)
#52 ta kort på hella din lägenhet . kul och se =)

jag har inget eget rum. jag och sambon har en tvåa ihop (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#56: Fint. Rosa, rosa, rosa :P Nästan mer än Huldisen tror jag.

#58 Hihi, vi har likadana vardagsrumsbord :D
får väl bidra med en bild på mitt och sambons sovrum! inte så bra bild kanske men ja :P
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#63 Mysigt! :) Fiin kisse^^

Ikea: Jättesnyggt du har :D
#70 kan man nästan lista ut på ditt namn också xD
- Mvh Emma

#71,tack så mycket
#72, jo, det är nog tack vare mig som Ikea inte går i konkurs
#67 - Vilket mysigt rum! Gillar fönstret och taket speciellt.

Highlandertess: ''Jag'' har likadan vardagsrumsbord som du. :)

#60 & #75 - Verkar vara en vanlig sort :-) Jag har två vänner som har likadana också, fast i annan färg.
Slut av mitt rum :)
- Mvh Emma
#83 Vad fint! :)
#85 Tack :)
- Mvh Emma

Snyggt!
KvirrZ, Jättefint rum! :)
här e de utan saker .. för jag ska måla .. ska måla min hun dpå väggen :) och de ska bli svart vitt och grått här inne :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#88 Tack så mycket :) Jag älskar att möblera om också så det kommer ändras någon gång också :P
- Mvh Emma

Här kan ni se bilder på hela vårat hus, ska tyvärr sälja det.. :/ det Svart gåra rummet är mitt.. http://w4.objektdata.se/pregen/841/OBJ28535_832113841/wp.htm?SID=xc0mq455rbf52zi5eesy1a55

#113 oj det var inget litet hus!! Fint var det :)
jag e snart klar med mitt rum ni vet jags ka måla svart och måla min hund på väggen och allt :P jag har målat svart och grått så har jag målat en garderob svart och min marsvins bur svart med :) blir urhäftigt :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#113, jävlar vilket läckert hus =)
#113 Finaste huset jag sett på länge! Otroligt vackert, lite gammaldags och otrolig utsikt! Värsta drömkåken! Fy tusan så fint! (:
*putt* ^^

*putt*
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

#101-105 haha, renoverat & allt idag.
Vad fina rum ni har! Längtar tills mitt ska målas om och piffas till ;) Nu ser det skabbigt ut :S
Nu blir jag ju sugen på att göra om i mitt rum igen.. Fast som vanligt har jag inga idéer, och för mycket saker. :P
Ska städa snart så kan nog våga ta bilder efter det XP
Men kan beskriva nu:
När man kommer in genom dörren är det första man ser min vita soffa å mitt fönster å brevid soffans högra sida, i hörnet, finns ett litet träd, till höger om dörren har jag mina 2 chinchilla burar på en bänk, bakom dörren finns några kartonger med saker som jag fick i julklapp å inte orkat packa upp ännu. Till vänster om dörren har man min halv fulla hylla, flyttade nyss upp så har inte orkat packa upp allt ännu, snett brevid hyllan finns en dörr, där inne är min garderob, ej helt färdig ännu.
Brevid garderobs dörren finns min fågel bur och där efter kommer sovalkovet, där har jag min säng och min kanin/marsvins bur, sedan är det mitt skrivbord med min dator, och sen är man tillbax till soffan å fönstret.
Mitt i rummet har jag en blå matta och en rund vit mattta precis vid min dörr ^^