Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 743 ggr
Hanna-
0

Hur skulle du göra?

Din släkting erbjuder sig att bygga stora, fina boxar till kaninerna inne i ert garge. Du blir överlycklig och hoppar upp och ner. Senare när ni började planera hur allt skulle se ut, märker du att det bara finns två små fönster. Du blir med ens väldigt tveksam. Skulle du ändå bygga boxarna där? Eller skulle du avstå?

Det här handlar inte om mig eller någon jag känner, vill bara veta hur ni tänker. Använd er fantasi om inte annat. 

WingsofDestiny
0

två små fönster?

Hanna-
0

#1: Ja, två små fönster, det brukar vara så i garage.

emmsaaan
0

Skulle nog ändå bygga tror jag. Kan ju alltid ha som rasthage.

Noa-Nisse
0

hm, jag hade nog fundrat rejält. Men kanske man kunde bygga boxarna precis vid fönstrena? eller så hade jag inte gjort det och frågat om dom istället kunnat hjälpa mig bygga vanliga uteburar?! :):)

Medarbetare på Hundar.ifokus

WingsofDestiny
0

Har garaget ljusrör eller lampor så är det ju inga problem, man kan hålla dem tända om dagarna.

Hanna-
0

Det beror helt på, om det är bra luft - eller inte.

Jetaime
0

Man kan ju alltid ha porten öppen på dagarna..Det finns ju många som har kaniner i kanin stall eller stall och det är ju rätt mörkt där också.. fast tycker ändå det bör komma in ljus till dom.. men kan man ha porten öppen på dagarna så skulle det ju kunna vara en idé (när vädret tillåter alltså..

Kristall
0

Man kan väl fixa större fönster? x)

Själv vet jag inte riktigt hur jag skulle göra.. Om det är bra luft/ventilation och tomt så går det väl..? Dock så föredrar jag att antingen ha kaninerna ute eller inomhus (alltså t.ex. i köket, ett sovrum osv). Så jag skulle nog försöka fixa en annan plats att ha kaninerna på.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Lans
0

Ja det skulle jag nog. Har ju mina kaniner nu i vårat garage, där det bara är två små fönster (:  Skulle ju naturligtvis varit bättre med ett större, men det funkar med två småa också. Tycker inte att de är så mörkt där på dagarna (:

Fast om vi hade använt garaget som ett "garage" skulle jag aldrig haft kaninerna där. Nu är vårat garage mest ett kaninstall (:

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

MysanMinGodis
0

Skulle nog byggt iallafall :P

aliciia
0

det beror på, hur luften åså är :) min kompis har luftkonditionering lr hur dt stavas i deras garage :P

[Niike]
0

Hm, det inte.. Beror på hur det ser ut mer i garaget & så, jag måste se det med egna ögon :)

Zvintos
0

Om det var jag, så skulle jag kollat ifall det gick att göra större fönster (har en väldigt händig pojkvän).
Gick det, skulle det fixas och sen skulle boxarna byggas. =)
Gick det inte, skulle jag nog fundera lite på, kolla hur garaget ser ut i övrigt, vilka andra alternativ som finns när det gäller ljus och ventilation.

ciss
0

#13: Samma här. Eller ja, har ingen händig pojkvän men en rätt så händig pappa, haha!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

DreamerOf
0

Håller med #5 :)