Duger denna bur?
hello. Kan man ha denna bur till en fransk vädur? endast övervåningen. Det ska även vara en ramp som leder från övervåningen ner till en STOR Hage. Taket är högre än det ser ut! för plankan är ivägen..
(om övervåningen är för liten så tar jag och även bygger en ramp mellan övervåningen och nedervåningen)

Jadå , det tror jag blir jätte bra (:
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
braaaa :)
hur stora är måtten?
vet inte riktigt, orkar inte gå ner i källaren och mäta NU. Men lagligt iallafall, men han ska ju ha större för att han är en frasse
Jag tror att det bli super :)
super :D

Jag tror det blir bra, men jag vet inte riktigt med höjden? Kollade inte så noga ;) Men det blir nog bra!
Mvh Sigrid
_Den var 60 cm hög, 150 cm lång, och 70 cm bred :) blir det bra?
_
#8; För lågt i tak.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

60 cm i tak? det räcker väll?? det är ju mer än en halv meter :S
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
nej, det är olagligt, en jätteras måste ha 70.
- Mvh Emma
#11: *nickar*
Alla kaniner över 5kg, renrasiga eller ej, måste ha en höjd och minsta sida som är 70cm eller mer.
#8: Tyvärr. Det är olagligt att ha en fransk vädur i den buren. Bryter mot svensk lag.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#10, visst, det är över en halvmeter, men om det är mycket eller inte beror ju helt på vad man ska ha buren till.. o nu räcker inte det, eftersom det är en Fransk vädur.
En dvärgras hade varit helt ok, men inte en så stor ras som Frasse, som så många redan skrivit (;
Okej då bygger vi om det antar jag, det vore ju hemskt om hon hade för liten bur.

Sorry :S Jag vet inte så mkt om "svenska lagar" så jag trodde att det var rätt så stort, dessutom visste jag inte att det var en så stor ras, läste inte så noga xD
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Buren va i varje fall jättefin :)
#17 Håller med :)

mm den var jäte fin vill ha mer bilder på hagen på buren och på kaninen!!:D