OT - å jaa
min norskaskogskatt hel vit ska få ungar vilken dag so hälst!! hon är ovanligt tjock tror det kan var a10 ungar!!! å sdet e så kull!!!

Gu va kul :P men tror detta är OT :P Kommer det bli renrasiga eller blandisar :P ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

jag vet faktiskgt inte hon har tjuv parat sig ute med nåns han katt tror att det är våran grannes katt

#2 ok :P , vad är det för ras ? typ "bond/hus katt" (?) ( vet att det inte fins någon specefik ras som heter så )
20 årig djurgalen moder*

nej inte jag heller:D
jag vet faktiskgt inte vad han e för ras han e ialla fall randig vi ar 2 kattungar hemma nu från vår andra hon min katt då som sa säljas!
#4 Om han är korthårig och randig så blir ungarna blandraser och har han inga toffsar eller är extremt stor och långhårig blir det blandraser.

oki men vi år se nu har hon lagt sig ner jag tror att hon föder snart

ok :P du får berätta sen när hon fött o så :D :P
20 årig djurgalen moder*

ja det ska jag
har hon fått?!
Med vänlig hälsning,
Jenny
Vad kul! Hoppas det går bra

jaa dom kom i natt!!!
fyra stycken hel vita ungar!!!!!!!!
mamman e ju hel vit så! nån som vill köpa en senare???

#11 nej :P gillar inte katter så jätte mycket ^^ har en riv fobi/skräck för de xD
20 årig djurgalen moder*

oj vsd kul!:D Grattis!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#11 Vad kul! Du kan ju höra inne på Katter.ifokus om nån vill köpa, tror att du kommer att få fler napp där :)
BILDER!
Med vänlig hälsning,
Jenny
Du bara måste visa bilder på de små :)

oki det ska jag pröva!! ja jag kan ta bilder men jag har inga batirerer som funkar sa se mom jag hittr nåt