Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 821 ggr
Miiah
0

Sommar :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är det underbart med sommar? :D
har precis varit ute och plockat en massa maskrosblad och en hel annat, det var väldigt uppskattat ;) speciellt hos bella, mitt lilla matvrak :D

Vad plockar ni mer till era kaniner nu när det är så härligt väder? :D

emms
0

här är det mulet :(

Emma

Jojsan
0

Det är inte härligt väder här.. Idag har det snöat och regnat.. suck, vill att det ska bli sommar nån gång. Men jag brukar plocka groblad, det älskar kaninerna!

flisan93
0

Det har inte precis blivit sommmar här;) Det snöade i morse

[Wera]
0

Underbart, ja men här är det SÖ, typ mer än 10cm… och det var 10- igår natt och det var snö storm, det är bara 4+ Nu men knappt någon sol.

[Wera]
0

SNÖ******* menar jag inte SÖ

[Wera]
0

Kan inte plocka mer än lite gran.. men när det är gräs framme och inte snö, då plockar jag gräs, löv och maskros blad samt färska grenar med "knoppar" ;D

Michiis
0

Ofta det är sommar :O! Här är det vinter och kallt!

// Michis

flisan93
0

Vars bor du Miiah?

Miiah
0

i skåne

PaaatyPalm
0

Här är det sol o varmt, ca 25C kan jag tänka mej xD ^^

Fast har inte plockat något spec till de idag, fick några äppel pinnar igår o några maskrosblad :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

aliciia
0

här är dt mulet nu, men i veckan har dt varit jättebra väder :D

[chriistina]
0

Här är det kallt men soligt. Är dock sjuk så mina får snällt sitta i burarna och knapra morötter idag :(

Mickis1994
0

blött på marken och det blåser ><

Förra veckan (tror jag hmm…) var det ju underbart väder :D

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Lans
0

Nu när det är så här härligt väder vräker snön ner. Den del av gården där gräsmattan var framme(fast de hann ju inte bli grönt gräs..) är vit nu igen.

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

BuffaloHorizon
0

plockar det jag kan plocka just nu, kvistar som dem kan gnaga på.

Feliciaa
0

Här är det regningt, mulet och kallt :(

denisesalomonsson
0

här är de skitväder, idag har det varit såhär, sol,regn,snö,hagel,sol och nu mulet .__.

Lillegard
0

Jag är ute och plockar nässlor som jag torkar. Det är himla uppskattat på vintern.  Annars får de vara ute och beta på gräsmattan :)

sputtnick_plexus
0

Här har det typ regnat idag, men jag älskar sommar endå :)

kastanjen
0

Här har det då rakt inte varit någon sommarvärme idag (bor också i skåne). Har varit sommar länge nu tycker jag, åtminstone ett par veckor men idag har det som varmast varit uppe i 13 grader och så har det varit blåsigt och mulet Ledsen

[Niike]
0

Här har det duggregnat och varit trist idag, men då & då har solen tittat fram :D Kaninerna får gräs varje dag nu; maskrosblad, groblad, sk. "havregräs", hundkex, klöver mm.. Dom får även grenar varje dag, mest lönn.

GRÖÖÖÖNT! <3

Romana_12
0

Här är de mulet.. Men senare på kvällen så blev de faktiskt sool :D<3

Junii
0

Här har sommaren börjat för länge sen, jag har badat och solat :D

emmsaaan
0

Här är det verkligen sommar och det är sjukt jobbigt eftersom att jag är pollenallergiker, så jag kan ändå inte njuta av vädret. Bara ligga inne och nysa… :'/

Fnyan
0

Sommaren har börjat här typ förr förra veckan på söndag (tror jag) några dagar har de varit jätte varmt å vissa lite sämre :P idag har de varit väldigt varmt men på förmiddagen har de varit lite mulet men sen sprack molnen å de va typ molnfritt å varmt!! :D Plockade maskrosblad idag :)

PaaatyPalm
0

30+ grader ute idag xD

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Devin
0

Här är det super! Det har varit 25-30 grader i skuggan nästan varje dag. Dock verkar kaninerna tycka att det är lite väl varmt :)

Clariiz
0

Vi har sommar.. FÖR VARM sommar.
Vi har haft det länge nu sjukt varmt kan inte ens vara ute för länge. 30grader i skuggan och betydligt mer i solen! -.-

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

botakt
0

jag brukar ge jordgubbar,maskrosblad och melon
här har vi 35+

[Caaassie]
0

Ja, det är helt underbart! :)

jees94
0

SSOOMMMMAAR <3

Fnyan
0

Maskrosblad :)

DreamerOf
0

Just nu är det 21 grader, men förut klockan 1-2 var det typ 28 grader :D stackars små mina kaniner bara, dom var väldigt varma när jag kom hem från badet. tips? på något sätt att kyla ner dom lite?

Här är en bild på min lilla Milla Mys <3