OT - Killtråden
Saknade denna tråd i forumet så jag skapade en. Här kan du skriva bra och dåliga saker om din kille eller någon/några killar du gillar eller helt enkelt skryta om din största kärlek. Ja ta och dra till om något om killar.
Ni killar som är medlemmar här får väll läsa om vad tjejer anser om killar =D.
jag gillar många killar är ihop med en åxå men tänker inte säga vem för det är hemligt XD
har ingen kille, och det är jag glad över ;D

jag har världens bästa kille :P vi har varit ihop 1 år nu och allt funkar jättebra! vi flyttade ihop efter andra gången vi träffades hehe ;)
Pojkvännen har erbjudit sig att ta ledigt imorgon, för att jag ska kunna sova hos honom tors-sön och slippa vänta 1½ timme på bussen, som tar 2 timmar hem (och 40 min med bil).
Plus att han kommer skjutsa in mig till jobbet på fredag, som är röd dag.
Dvs bussarna går som en söndag, och jag hade inte kunnat ta mig till jobbet om jag sovit hemma.
Men sen är han ju världens underbaraste också. ^^
#2 Vadårå?
2 månadersdagen med pojken idag, men jag vettefan hur det kommer gå, då vi hade ett riktigt storbråk igår. Den jag lärde känna var supergullig, men under ytan döljer det sig alltid en helt annan person. -.-'

Jag har världens bästa pojkvän ever :) Finns ingen bättre.^^
Firar 11månader snart :)
jag gillar en kille, fast han har typ en tjej, de har tagit paus osv,
men ja.. han värkar typ gilla mej men vi går inte på samma skola,
vi känner inte varandra superbra..

har ingen kille just nu, och jag föredrar att vara singel. man är mkt friare då ^^
the vanity, it becomes insanity
Jag har ett lyckligt förhållande med en drömkille sen 10 månader tillbaka, vi har aldrig bråkat en ända gång. Han är 2 år äldre än mig, helt underbar kille. Han är väldigt överbeskyddande men han har ett problem! Det är att han spelar datorspel för mycket!
#10 Min man är ingrodd i bibeln men det har sina fördelar. Datorspel var lite värre det :/. Försökt prata med honom om hans datorspelande?
#11 jo jag har pratat med honom om det, men han tar det som sitt intresse. så de blir alltid att han jämnför det med mina djur. Han säger "djur är ditt intrese och WoW är mitt" men jag själv tycker att Wow bara är ett beroende och inte ett intresse!
#12 WoW är ju as ballt (a)
men det är svin dyrt -.-"

Jag är jättekär i en grabb som tar studenten (precis just nu faktiskt!). Han gillar mig också. Men min kompis håller oss isär så jag får välja, killen eller henne… Gråter bara jag ser honom, jag älskar ju honom så sjukt mycket och ändå så får jag inte vara med honom.
:'( Hjälp mig..

#14, Men gumman! Vad är det för kompis du har?! Satsa på honom och vad har din kompis emot det? :O Jag vet inte allt, men fy vilken kompis!
#12 WoW är en livsstil
Men visst finns det gränser. Därför är det så bra att både pojkvännen och jag spelar så vi kan umgås på det sättet och även tillsammans med våra vänner. Hur kul som helst att sitta på varsin dator hos någon av oss samtidigt som vi har en "konferens" via Skype med de andra vännerna som sitter hemma hos sig och spelar.
#14 Har varit med om något liknande. Man säger ju "killar kommer killar går, vännerna består." Vilket är rena rama rapparkaljan. Visst rök pojken efter ett tag men vännen rök fortare.
Du får helt enkelt fråga dig varför hon är din vän, vad är det med henne som gör att ni är vänner? Är hon värd så pass mycket när hon får dig att må dåligt och gråta? När du själv inte får välja vem du vill umgås med?
Det är inte lätt, men man måste se till sin egen lycka och välmående. Det är med vänner som med pojkar: vissa passar man med, vissa går inte alls och ibland tar det en tid innan man inser att personen kanske inte var vad man trodde.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

#16: wow for the win! ;)
the vanity, it becomes insanity
Jag är singel nu och glad :) Känns skönt att va "fri" nu när sommarlovet börjar xD Haha, nämen det funkade helt enkelt inte, var ingen idé att va tsm med honom fortfarande..
Jag har alltid varit singel.. Om man inte räknar med killarna man hade på dagis :P
#5 dvs. för att jag är ful och inga killar tycker om mej,
men jag tillbringar mycket hällre min tid åt mina djur,
änn en kille 
Så man känner sig inte fri när man har pojkvän? :o Berätta ;)
Jag har aldrig varit ihop med någon ;)

20# Men älsk, du är ju hur söt som helst<33
12# De är ju sådana i den åldern ;) Har själv en bror som ja, är beronde av wow :P
#23 Vilken ålder då? 12-30? 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Har ingen kille och har inte ens varit kär på år och dar x'D Men det är okej att inte ha nån kille för mig, men jag skulle inte säga nej till en snäll pojke heller ;)

Jag känner mig lika fri som alltid ;) ^^

Jag är singelpingel ..

Ledig.

#15 Tack för ditt otroliga stöd! :) Är så glad att jag kan prata med folk. Min "kompis" är helt störd, men jag älskar henne ändå. Eller älskade.
#16 Tack så jättemycket!! :)
#14: Beter hon sig sådär, så är hon ingen riktig kompis!
Då hade hon blivit glad för din skull, inte saboterat.
Jag hade iaf valt killen.
För hade min vän betett sig sådär, så är hon inget att ha.
Följ ditt hjärta. ^^

#14 Hade helt klart valt killen. Om hon har problem med det så är hon ju ingen riktig kompis.
Själv har jag en kille,
SÅ VITT JAG VET
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

#30-31 Ni är så otroligt snälla! Tack! :)
Behöver kanske inte förstöra tråden med mina problem, men jag har en tråd inne på relationer.ifokus om någon är intresserad ;)

#32 Har bara en fråga, du behöver inte svara.
Varför vill din vän att du inte ska vara "ihop" med honom? :)

100 % single…"Man sviker inte gänget för en skorpa!"

#34 haha :P lätt =)

Har har ni min lilla pojckvän ;) hehe..
#7 Haha, våra är ju snaggast ^^