Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 977 ggr
molly__totte
0

snälla:(

alla från tråden hej! kan ni förlåta mig? som jag förklarade i den tråden så vet ni någ vad det handlar om så jag vill inte attt det sprids ut…det ända jag vil är att träffa nya kanin kopmisar och få hjälp mee d frågor

PaaatyPalm
0

du är förlåten från mej.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Falurven
0

Du är redan förlåten :D

Mvh Nathalie

molly__totte
0

åå tack <3<3<3<3<33<3 hoppas att vi kan bli vänner!

Zvintos
0

Säger som de andra.
Klart du är förlåten.
Finns ingen anledning att INTE förlåta dig, nu när du äntligen talat sanning och bett om förlåtelse. =)

molly__totte
0

åå tack tack tack!!!

Zvintos
0

Ingen orsak. ^^

Ync
0

förlåt om jag är lite negg nu men, du har redan bett om det tre ggr. !  :O

molly__totte
0

ja men du tar alldrig i mot det

Veero
0

Ja, jag tänkte inget fel med dig när jag läste trådarna. Så typ var alldrig sur/arg elr något om dig^^

aliciia
0

#8 Fanny ( Ync. ) har väll inte gjort ngt fel.. eller ? jag har inte sett ngt iallafall !

Hatasallad
0

Du är inte förlåten av mig…

Thumper-KG
0

#11: Kom igen nu….ge tjejen en chans, vet já…

PaaatyPalm
0

#11 hon är 13 och du 20 (?)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Jennie104
0

Du är förlåten :)

teddykaniner
0

Du är förlåten…

#11;Why?

Med vänlig hälsning,
Jenny

molly__totte
0

ååååå tack för att alla är så grumt snälla mot mig detta ska jag alldrig glömmma <3

galaxens
0

Förlåten.. <3

[Mariaxx]
0

Alltså, här sitter man och ska kolla in fakta om kanin, jag är ny här då min väninna fått sin första kanin.

Så finner man en massa sånt här, tjaffs och småbarnsfasoner. Fy så nedrigt och sitta och hålla på med öppen mobbing och personangrepp. Nu talar jag allmänt om ALLA såna här trådar som tenderar att spåra ur. Stackars nybörjare och dom som kommer hit för o finna andra likasinnade och istället råkar ut för detta.

Jag får en känsla av att det inte är någon som helst respekt mellan er här på sajten. Blir uppriktigt sagt ledsen i själen.

När ska det bli trevligare stämning här inne?

Trodde det var så att ni som är lite äldre här skulle lära ut, vägleda och faktiskt stötta dom yngre, vara förebilder. Det är ju meningen att man ska vara rädda om varann och det intresse man delar, men det har jag sällan sett här inne. Det är faktiskt sorgligt.

Kanske ska det till en bättring av behandlingen av en del medlemar, så kommer flera vilja (och våga) skriva här på Kanin iFokus.

Ta mig nu på rätt sätt och se till o RESPEKTERA varandra.

/Maria

Wigge
0

Jag vill få slut på alla onödiga trådar, hälst alla OT trådar ett tag.

Vore så skönt att slippa alla som skriver en tråd om att tex:

"imorgon ska jag klippa naglarna" eller så..  lite överdrivet men jag tror ni alla fattar.

Hatasallad
0

#12, 13 och 15 Hon sa att jag var löjlig, liksom jag anser att det är personangrepp. För jag bara uttryckte mig om vad jag tyckte om hennes tråd.

Taget ifrån Wikipeda: Ad hominem-argument eller argumentum ad hominem (latin: "argument mot personen"), i vardagligt tal personangrepp, är ett osakligt argument, där debattören angriper motståndarens karaktär, förmåga eller avsikter i stället för att debattera sakfrågan.

Så ja, det var ett personangrepp mot mig enligt wikipeda.

Thumper-KG
0

#20: Ja, du har naturligtvis rätt i ditt påstående, och personligen håller jag hårt på sådana övertramp, men vi har haft en liknande "vimsig" medlem här för nå´t halvår sedan, som har mognat mycke i både skrift och språk(egen uppfattning), och alla hackade på henne då…

Ha lite överseende….alla är vi barn…

Hatasallad
0

#21 I agree!

Taci
0

#18, fast nu tycker jag det är överdrivet faktiskt. Allt det här tjaffset har väl hållt sig i 3-4 trådar, skapade av samma person, och ja - det är j*vligt löjligt beteende från många håll, så långt håller jag med dig. Men det låter som du angriper hela sajten, o alla medlemmar när du skriver att vi inte visar varandra någon respekt osv.

Jag tycker att det är jättetrevlig stämning här inne, om man bortser från de här trådarna som pågått ett par dagar nu. Är jag den enda som anser det eller? När har det annars varit en massa tjafs, elakheter o bråk på sistone?

[Caaassie]
0

#23: Jag håller med dig i det du har skrivit.
Man kan inte dömma hela sajtens medlemmar efter några trådar som en person har skapat som det har blivit tjaffs i.

molly__totte
0

va? skller ni på mig nu eller? det e ju inte mitt fel jag skriver trevligt men så e det nån som skriver nåt dumt

teddykaniner
0

#25:Nej,till Maria visst?!

Med vänlig hälsning,
Jenny

molly__totte
0

maria?

Ync
0

#8: Vad påstår du härnäst, att jag slagit dej?
nej allvarligt, jag har inte sakt ett ord i dina trådar. :S

molly__totte
0

va jag säjer inget jag bara undra vem maria varr

mocchino
0

#29 Maria är hon som har skrivit inlägg #18

Och jag håller med #23! Jag tycker att d för d mesta är en väldigt trevlig stämning här inne på kif. Folk hjälper varandra och är för det mesta snälla oxå. :) Men som på alla andra sajter så dyker det ibland upp små troll.. (Nån som har länken till artikeln som är skriven om just troll?! Nån som vet vad jag menar? :P)

Sen just den här tråden och Hej! tråden är ju skriven av samma person som är 13 (?).. Om jag förstått det hela rätt så startade det som ett väldigt dåligt skämt där hon skrev att hon hata sina kaniner vilket inte uppskattades av d flesta(förståligt). Men det är ju det som håller på att redas ut i denna tråden. Och de flesta förlåter ju. :)

// Nathalie

[Mariaxx]
0

Om nån mera undrar vem jag är: 

Jag är en tvåbarns mor på 29 år. Har faktiskt sett trådar innan skapade av olika medlemar där det mobbas och hoppas på. Jag skriver hur jag upplever fasonerna på sajten, efter att ha kikat lite grann här.

Inget ont om sajten alls det finns mkt nyttig information med och en hel del mkt kloka personer.

Det var i mitt tidigare inlägg/svar en uppmaning till dom som känner sig träffade att tänka på attityden och sitt uppförande.

Jag kommer inte svara mera i denna tråden, trodde en ärlig åsikt betydde nåt. Har ingen lust med att hamna i röran själv.

molly__totte
0

ja,och många misst förtod nogmig ag mena att jag inte gillade rasan jag skulle startae en hållänskuppfödning och då kunde jag inte ha dom men nu vill jag inte det  och ska behålla mina ninners så alla missförstår mig men alla säger förlåt förutom vissa oh det tycker jag är o moget gjort eftersom att allt e ett missförstånd

Taci
0

#31, klart din åsikt betyder något! Men vad är meningen med diskussionstrådar om man inte får svara varandra? :) Du hamnar inte i någon "röra" för det ^^

Jojsan
0

#30 Haha, vet vilken artikel du menar, men vet inte vad den heter… ;)

Nicolina
0

Hmm.. måste hålla med Maria, vartenda gång jag går in här och läser så är det tjaffs på sandlådenivå och ofta är det vuxna som är på barn? Hur kan man vara så omogen…? Så just av den enkla anledningen att det i vissa trådar förrekommer ren mobbing och total oförståelse från vissa medlemar har jag nästan helt slutat läsa här inne.