Buddha på internet
Är det du som tagit bilden?
Vad fint :) Sjukt söt!

Haha.. Vad söt han var (och är) coolt att hitta det så ^^
Emma

Hihi, tror jag har sett den där någon gång :)
Har eniro någon koppling till msn eftersom det är en bild på honom där?
#2 Då har de alltså snott din bild? Då har du rätt att kräva ersättning, du skulle bara veta hur mycket annonsörer betalar fotografer för att få använda deras bilder. Jag hade kontaktat dem genast, fräkt att sno!

gu så fin bild :D
du kan anmäla dom å bli rik
XD
va fin bild, inte så kul å hitta din bild där

#4: Tydligen.
#5: Jag har aldrig tänkt på det så. Det kanske jag ska göra.
#8 Ja det tycker jag du ska göra. De tjänar ju pengar på en bild du tagit. Kontakta Bildombundsmannen om de bara ignorerar dig. Så länge du har bevis på att bilden är din, den högupplösta bilden, har du rätt att få ersättning :) Eftersom det inte är en privatperson så är chansen större att du får pengar för det också. Jag tror det handlar om 2000-3000 för en bild!
ooh, fett med cash! ;D Skulle ju va kul att tjäna lite eller hur? :)

#9: Jag ska prova

Se till att du inte har accepterat något villkor som innebär att de har rätt till din bild som du lagt upp på deras annonssida. Jag vet att flera andra annonssidor har det i sina villkor.
jag har åxå sett buddah där engång, ;o

#12: Ska kolla upp det.
Du kan absolut kräva pengar. De får inte lägga ut bilden om de inte köpt den. Kräv betalt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tråkigt att dom tagit bilden utan att fråga, men skoj att dom valde honom ändå :D Om man ska se det positiva i saken.. ^^
hur har det gått ?

Men det va ju hon som satte ut bilden för det första, de gjorde ju antagligen bara reklam åt hennes annons. Så lixom,
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#18 jo det är dt, men fortfr. hennes bild !

#18: Det är just därför jag inte har anmält det. De gjorde ju bara reklam(det hjälpte dock inte:P)
haha,ni har precis samma dator som vi xp
Med vänlig hälsning,
Jenny