hej :(
hej :8 jag har en lejon huvad dväärg och en teddylöwen… men jag hatar dessa raser!! jag vill sälja dom men vågar inte säga det till mmma och pappa e e skilada och min pappa har en ny tjej om e såå bestämma och å blir srg för minsta lilla "
vet inte vad jag ska gröa vill heller köa 2 holländare som jag kan para!

Tycker paronligen det är oseriöst o sälja de kaniner du har nu för att köpa nya. Och va det inte du som ville köpa en teddy av granmor ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Varför hatar du dessa två raser?

Du ville för bara någon dag sen köpa granmors teddydvv :S
20 årig djurgalen moder*
Ärligt talat skulle jag förstå om de blev arga över detta. Även om du skulle hata dessa raser, hur kan du hata dina kaniner? Dom borde du väl älska oavsätt ras?
- Mvh Emma

Känns inte så där väldigt seriöst att sälja kanin till dig hörrudu. Om du ena stunden skriver att hon ska få sällskap stora burar osv, och i andra att du Hatar dina kaniner? Blir aningen förvirrad. Har en annan köpare till Lucy.

Hur kan man hatar raser? Du borde ju tänkt på innan du skaffade dem. Eller så är det som du har tröttnat på dem och vill ha andra kaniner?
Tror bara hon säger så så hon kan få köpa holländare och avla på ist :/
Personligen är det ju upp till henne, vill hon sälja sina djur kan ingen hindra henne, dock kan hennes föräldrar hindra henne från att köpa nya ;)
oseriöst säger jag bara, herregud!

asså, nej.
the vanity, it becomes insanity

ee låt henne va! hon får gjora vad hn vill
Jag skulle fatta om du inte gilla kaniner och ville sälja dom. Men att sälja dom du har nu för att köpa två nya :O Hur vet du att du inte kommer "hata" dina nya kaniner?

hehe #10 är Nadia xD
20 årig djurgalen moder*

hmm ja du skulle ju inte säga det till alla ju det sa vi ju !:D
#13 Lite sent eftersom stort sätt nästan alla aktiva på KiF säkerligen läst ditt andra inlägg. :)

hahahaja jag vet det var ett sjämrt
#15 Otroligt omoget och dåligt skämt i såna fall. Det gör mig säker på att ni/du inte är mogna för att starta någon uppfödning!

ee va? snälla bry dig inte
#17 Varför startar du då en tråd?

starta en tråd? jag mena skämtet
#19 Om ingen ska bry sig om "skämtet" varför skrev du det i en tråd för då?

ör att jag skrev det till en person inte till alla snälla

#21 Så du tycker Tina inte är snäll? :S

va? jo
Men för tusan ge upp nu!! Håll er till tråden….
#21 Ja jag är snäll men jag fattar inte varför du "skämtar" med en person i ett offentligt forum. Ta det privat om du inte vill att andra ska kommentera.

men snälla sluta tjata övr det skratta i stället hahaahahahah
hahaha, skitkul.
lycka till med att sälja dina kaniner..
jag hoppas att dina päron inte låter dej köpa nya.

nej tänk för att jag inte ska sälja dom! ska behålla mina söt nosar!<3
#28 ehm.. du hatade dom i morse .. ? å nu är det dina sötnosar..
lol.
hömm .. ? -.-
Hälsningar Vemsan
Suck

mm
#33 Vadå mm?

ja skaa jag skriva jag är jätta glad sjuuuu och vad menar du med suck
dubbelsuck
trippelmegasuck

varför suckar alla edet nåt fel?
#38 öhhh?? e det så svårt o märka? Först så hatar du dina kaniner och vill sälja dom, sen ska du starta uppfödning med andra kaniner, sen så älskar du dina kaniner och dom är dina "sötnosar"
LOL

ja de e mina sötnosar jag har alldrig hatat mina kainer vart ni gfott de i från!
jag gillade inte rasen för att de bits och inte goa men nu e dom det så daaa
äää var är medarbetarna idag? här är så himla mycket tjaffs det är inte alls trevligt att komma in och läsa här idag. :S

ne jag vetve inte varför kan du låsa denna tråd?
läst ditt egna inlägg #0 ;
hej :8 jag har en lejon huvad dväärg och en teddylöwen… men jag hatar dessa raser!!
#40: Att de bits beror inte på rasen. =)
Det finns bitska kaniner i alla raser, samtidigt som det finns helt underbara kaniner.
Du kanske helt enkelt fått 2 som är lite bitska utav sig.
Ni kan ju sluta tjata om detta vell? tror ni inte att hon fattar? Hon gjorde ju en ny använade för att hon inte skulle känna sig hatad där men det blev inte som väntat för henne :/ Tror jag. Fel saker händer och man ska släppa det någon gång vell? innan det går för långt!
#45 jo, men hon säger ju att hon inte har skrivit att hon hatar "hennes" kanin ras. dv.s hennes kaniner, men i inlägg #40 skriver hon att hon inte hatar dom -.-"
#46 Ja, men man kan ta det på olika sätt.

ja mwn nu hatar jag dom inte!

Men bara lägg ner allting :/ , låt henne bara vara nu. Hon vet att hon skrivit huller om buller, men orka ändå upprepa det till henne ?
20 årig djurgalen moder*

tack 49 du e en pärla och alla andra som försöker stoppa dom

#50 haha dom xD ? Jag känner mej som en soldat
20 årig djurgalen moder*
Lol -.- "
Ojj så seriös den här tråden värkar vara då?.. Aja, jag ska väl inte komma här och lägga mig i..

mm men snälla