Stackars Molly!
http://linkoping.expressen.se/nyheter/1.1183778/kaninen-molly-blev-drankt-i-en-pool
Blev riktigt förbannad när jag läste det där!
"Pojkens föräldrar hävdar att kaninen bitit honom och att det handlar om en olyckshändelse."
Jovisst, MY ASS!
Om nu kaninen bet honom, varför tog han då upp kaninen (skulle inte jag gjort som barn om kaninen bitit mig), gick iväg till poolen och dränkte kaninen?
Jag hade blivit så förbannad att pojken och föräldrarna fått det riktigt hett om öronen!
![]()
En stor fet polisanmälan, samt att föräldrarna & pojken ska betala för vad som hänt.
Även om kaninen inte går att ersätta, så ska ändå familjen ha kompensation!

ungen måste ju fan vara helt dum i huvudet.
edit: man kan ju hoppas att han har någon psykisk störning, för ifall han bara är uppfostrad så är det ännu mer tragiskt.
the vanity, it becomes insanity

fyfan! finner inga ord.. hur kan man göra så? barn blir ju bara värre o värre.

FY F*N!
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
"Pojkens föräldrar hävdar att kaninen bitit honom och att det handlar om en olyckshändelse."
Eh, jo tack .. säkert.. fy fan, o föräldrarna som inte ens kan inse att barnet gjort nåt grymt jävla fel, o skyller ifrån sig på att kaninen bet. Vilken konstig o sjukt dum förklaring.
Stackars lilla kanin. O stackars familjen också :/
Sådant hände i en gammal stad där jag bodde tidigare men då handlade det om en gammal gubbe som inte hade råd att avliva sina katter pga att dem var svårt sjuka så han satte in dem livs levande i mikron där dem fick snurra tills dem explodera. I Nyköping har det också funnits en kille som köpt in kaniner från blocket, slaktat dem och ätit dem som middag med sin familj.
Det finns folk till allt.
Stackars lilla kaniner :'/
Usch vad hemskt det är!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

FAN VAD MAN ÖNSKAR IBLAND ATT MAN FÅR AGA BARN.
Oj, vilket samhälle, jag hade flyttat med en gång.. stackars kanin :(
Helena

#7 ja eller hur :O, fast inte för sånna IQ grejer som de fick ag i skolan :P isåfall hade jag nog fått spö var dag ^^ xD
20 årig djurgalen moder*

#4 ja ofta man tar o dränker en kanin bara för den bitit ? de borde ju vara någon form av agro problem på han då.
20 årig djurgalen moder*
Fy FAN! Jag blir så jävla förbannad bara jag läser det här… Nåt står jävligt fel till i den ungens skalle!! Och vad fan tänker föräldrarna med? Det handlar väl för fan inte om nån olyckshändelse!
Sitter här med min lilla flicka (på bild) i knäet och läser artikeln, jag får tårari ögonen. Så jävla grymt! >:( Hatar sånna människor som gör sådant mot djur,. Stackars lilla Molly. R.I.P
Sitter här med min lilla flicka (på bild) i knäet och läser artikeln, jag får tårari ögonen. Så jävla grymt! >:( Hatar sånna människor som gör sådant mot djur,. Stackars lilla Molly. R.I.P
>.< har inga ord ..

Detta påminner mej om en händelse när jag var liten. En som bor en bit ifrån mej hade fått en kanin, då hade grannens unge (tror han var ca 5 år då) tagit kaninen och först dränkt den i en vattentunna och sedan hoppat på den. VARFÖR? man måste ha något allvarligt fel i huvudet när man gör något sånt. :(
efter att de hade hänt satte jag hänglås på min kaninbur
Shit va hamskt :'/ Men kolla på alla kommentarerna <3 Läste inte alla men dom föesta var vettiga och alla var förbannade på föräldrarna till killen som hade dödat kaninen

Uch :( , OT:- det va samma som på "vår gata" där vi bodde förut, man kunde inte lämna en grej ute utan att någon tog dej :@ de gick in på vår altan ett flertal gånger och tog min lillasysters Kik-board, vi hade skrivit över hela undersidan Milla Palm. och ändå sa de att de va "deras" man bara ja tjorre :S Dock har inga av mina djur blivit skadade. Eller jo min förra RIP! Men det va nog mitt fel :(
20 årig djurgalen moder*
Usch ;(. Stackars Molly :'(. Men tänk vad synd de skulle va om henne när hon försökte dra sig upp fast hon kunde inte för att nån höll fast henne ;( . NEJ FY FAAAN ! Döda dom som dödade Molly!!!
hämskt :´(
Fyfan.. duktigt med stryk skulle den föreeebannade skitungen ha :@
RIP MOLLY :'/
Fyfan vilka människor det finns!
De borde skjutas eller nåt :@
R.I.P Molly!
Emma

Oförstårligt och oförlåtligt!
Att inte få samvetskval för sådant handlande borde tyda på någon form av störning.
Stackars Mollys familj…
FYFAN :@ man blir ju galen, hade det hänt någon av mina kaniner hade jag slagit till barnet rejält som gjorde så för kaninen plågadedes ju :'( Hur kan man göra så? :O

Hur jävla dum i huvudet kan man vara igentligen!?

hur kan pojkens föräldrar tolerera att pojken har ihjäl nån annans djur!!!???? Borde kanske göra en sån där psykisk utredning på både föräldrarna och pojken … *morr*

Vet inte vad jag ska skriva… e loite chockad.. hur FAN kan ett barn göra sådär?????!!!!! :O:O -.- :@ :@

Men gud så hemskt! Har folk slutat lära sina ungar respekt?! Gud jag blir så arg! Hade det varit min kanin så vet jag inte vad jag skulle göra.. Det skulle säkert svartna för ögonen och pojken skulle helt klart kunna få förvänta sig samma behandling som han precis gett kaninen!! Nej fyyy!! Jag skakar av ilska här hemma just nu!
// Nathalie

Undrar vilken del av Linköping det var, har aldrig riktigt känt det där att man aldrig kan lämna någonting utan att det förstörs osv.
Vilken tönt som dränker en kanin, den borde bli dränkt själv.
Suck…
fyfan, jävla djurmisshandlare..
det var ju förfan ett LIV det handlade om, tänkt dej att dö sakta och bli dränkt och kämpa men att någon håller en under ytan, hemskt..

herregud /: Hade blivit tokig om någon gjort sådär mot nån av mina kaniner. Polisanmäl helt klart!
En av kommentarerna
" Postat av
Effe
67 den 2 jun 2008 kl 19:45
Ungjäveln blev biten! Vad hade han där att göra? Borde inte föräldrarna ställa sig den frågan? Nej, lås in störda föräldrar och sterilisera dem!"
Sterilisera säger jag också,..
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Med vänlig hälsning,
Jenny
fan nu fick jag värsta ångest och började må dåligt, jag har min kanin utanför min lägenhetsport i en bur, det är förstås en gräsmatta på den sidan men vem som helst kan gå och öppna !:/… jag ska bara ha han dära i någon vecka till, men det känns ändå inte bra.. usch jag måste skynda och få klart min andra bur, annars kommer någon säkert skada min älsklingt ! ..
Usch hur kan man! Ungen måste vara störd >:(

Bara en fråga till er alla. Har ni lås på era burar?
#35: Japp, har lås på alla mina burar.
Usch, det är verkligen fruktansvärt hur någon kan göra så och riktigt skrämmande hur föräldrarna förnekar pojkens beteende! 
Däremot kan jag inte låta bli att kommentera #7. Att överhuvudtaget tänka tanken på att aga ett barn *skakar på huvudet* Det spelar ingen roll vad ett barn har gjort, det är aldrig rätt att aga!

#35 Nej, men jag bor ute på landet ;D
#35 nepp, ingen kan komma in i våran trädgård ;p

#28: Det stod i artikeln att det hände i Skäggetorp, en av Linköpings mer otrevliga stadsdelar (enligt min mening).
Man blir så upprörd av att läsa sånt där. Jag hade blivit så galen om det hade hänt någon av mina att jag hade dränkt ungen i poolen också! Och föräldrarna måste vara helt jävla puckade! :@
Vilken idiot till pojke!! :@

Usch, stackars kanin. :´(
e han helt j'vla pantad i huvet elelr ?Asså fyf'n va pisst man blir! jag skulle seriöst försökt strypa ungen om nån hade gjort så med min kanin/er. uuu, asså AAAARGH!
http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)
jag skulle bli asa arg och typ slå ihjäl han om det hade varit min kanin!!

Hemskt, stackars kanin! :'(

Stackars familjens barn som blev av med sin kanin….

FYF*N .. jag finner inga ord >.<

Vad tänker vissa med ? … Lill tån ?
20 årig djurgalen moder*

#49 eller arslet?

Hur kan man göra något sånt emot ett djur! skulle alldrig kunna göra något sådant. Jag kan inte enns fiska för att jag tycker synd om mansken. Jag kan inte heller slå ehjäl en fluga för jag tycker synd om den. Eller de händer ibland att jag gör det men jag gör de ytterst sällan. Vågar lixom inte. Tänker på att den också är en levande varelse….
Sen är de nån idiot som går in och har ihjäl en kanin som inte har gjort något emot honnom. Jag tror inte på att den bet pojken…
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

OLYCKSHÄNDELSE!…
Spelar roll…
Olaga intrång,
Hemfridsbrott,
Skadegörelse,
Djurplågeri,
Barnmisshandel (Psykiskt lidande för ägarna)
JAG hade blivit VANSINIG om någon hade rört mina barns kaniner, eller annan egendom för den delen!!!
Vila i Frid, Molly..!!

Elaka ungar/Unge
Rip Molly
#52: Instämmer!
Att ungen redan gett sig på små försvarslösa djur och dödat (kallblodigt), bådar inte gått inför framtiden.
Sen att föräldrarna mer eller mindre visar ungen att det är ok det han gjort, genom att säga att "kaninen faktiskt bet honom".
Detta spär endast på problemet.
Jag hoppas för guds skull att detta barn inte växer upp till någon misshandlare/mördare eller liknande, utan att det stannar vid denna händelse.
Men något inom mig, säger att det tyvärr inte kommer bli så…
hittar inte ord, bara det är fy helvete va jag skyulle gett den ungen stryk, skulle detta hända mina kaniner så, usch vill inte ens tänka tanken .___. :@ *MORRR*
Hur många djur ska lida för att människor e sjuka o ändå får gå fria?!!vem vet hur den där pojken kommer bli som vuxen när föräldrarna inte tar ansvar,men kan inte skylla på barnet,d e föräldrarna som e ansvariga,ett väluppfostrat o "normalt" barn vet bättre,tycker att föräldrarna ska betala böter!!!!!VA E D FÖR JÄVLA SAMHÄLLE VI LEVER I DÄR MAN KAN DÖDA OSKYLLDIGA VARELSER O LEVA VIDARE SOM OM INGET HAR HÄNT!??ursh!!!