PaaatyPalm<3
först i början blev det ite fel.. men nu e vi som bästisar tur attt vi blev vänner igen <3<3<3
va kul men kanske lite onödigt att starta en helt ny tråd om det :S

bästisar..? haha okej, grattis or something xD

haha ja jag vet men jag tyckte att det var lite kul xD

haha, varsegod xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

hihihihihihihihihi <3
kul att ni har blivit kompisar :D

m skulle vilja bli kompiar med fler

tror inte att ni är bästisar diräckt. men aja.. grattis haha XD

va? varför skulle vi inte a det?

#9 Man brukar ju typ inte bli det på 10 minuter.. eller? ;)
#9 Om man blev bästisar på forumet för att säga något snällt skulle alla på forumet vara det med varandra. :D

BuffaloHorizon, du är snäll. Ska vi bli bästisar? ;D

#12, kan inte vi också bli bästisar? :D lol ^^ haha
#12 Men vad kul ;).

Åh, Mia? Vill du också bli min bästis? Min lyckodag ^^ ;D

#15, självklart! Vem vill inte vara din bästis lixom? ;)

haha, blev nästan lite kul här XD hahah..

ee hallå snå min tråd den var medad för den tjej jag e bästis med i nte nånanan "

Haha xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
men hallå…om dom tycker att dom är det kan dom väl få vara det? jag brukar inte heller ha så lätt att få bästisar, men har man det så vad spelar det för roll? Fölåt att jag la mig i, men tycker dt är onödigt att driva med andra för att dom inte är som en själv…
inget dumt mot någon

mm förlåter dig
eehhh… tror inte det.
"grattis" endå., :-)

mm
Fånig dagis nivår här med :D hehe verkligen. Ny syn på människorna här på forumet. Får man verkligen bete sig hur som helst här i forumet? kanske jag ska också komma ner i dagisnivå me och bete mig illa :D vem vet. Det kanske blir skoj? ;P Mobba, reta och håna andra människor. Speciellt "barnen" (fjortisarna). Då får man väll inte tid till så mkt annat :D
hehe nu har jag sagt mitt, igen. hehe bye :)
Alltid kul när man träffar någon man "klickar" med. =)

mm jäte kul <3

Asså, Parakiss, jag tror du är lite avis för att jag inte har frågat dig om du vill vara min bästis ;D Vill du också bli min bästis? xD
#27 jag då :( ?

Du Molly__Totte , Ska vi bli bästisar? x)
Alicia och Ida, ni är roligt, Bästisar? :D

Vad kul!
Till er andra: Vad håller ni på med? Har jag fel eller sitter ni och hånar henne??

#30 Så det är förbjudet att skaffa bästisar nu? Jösses…

31# Håller helt klart med dig Ida, Ska man inte skaffa bästisar på kif
okej, jag får hålla mig borta från kif å ja, för jag får inte ha några bästisar, okej x_X

#32 Ja, vi får nog sluta här. Blir kallad för trög och löjlig… Hur roligt att vara här när människor slänger glåpord på en?

33# Och här blir man anklagad för hånare :O När man bara letar bästis :O

#30: jag tycker också det verkar lite överdrivet nu.. i början var det ju kul men nu, nä.
the vanity, it becomes insanity

Gud vad ni är töntiga! Gah, väx upp!
Ni fattar vad jag menar.

36# Förlåt för att man har roligt ^^ -.-

Men aja, vad roligt att ni blivit vänner tillslut :P

#37 Okej? Aja. Kommer inte lägga mig i den här tråden nu.
#27 varför skulle jag änns? no tnx. tror jag hellre gick och grävde ner mig ^^

40# och du klagar på oss -.-
Ida jag är din bästis ist :)
jo, det är barnsligt, fjantigt och dagis nivå här inne. Hånar och gör sig rolig över trådskaparen. osv. Det märks att folk här inne är flest under 15 år. Antingen i åldern el sinnet =)
Nä. nu slutar jag skriva här. Bye!

låsa tråd, maybe? om inte ts tar illa upp..

Jag skulle säga som så att lås alla trådar som inte har med kaniner att göra. Lite väl mycker OT på KIF.
erhm, trodde vissa har lite värdighet här inne, men tydligen inte… VERKLIGEN dagisnivå här ja..
Om jag hade varit som molly__totte hade jag också varit glad för att jag blivit vänn/bästis med någon som jag inte "klickat" med innan…
lås tråden om inte trådskaparen tycker annat.
Medarbetare på Hundar.ifokus

#46: johanna säger smarta saker ;D
#47: Haha ;) yes, men det är jag inte ensam om. det gör även du emmy :)
Medarbetare på Hundar.ifokus

Crew har tydligen semester, eller så vill de inte låsa trådar…

Ursäkta att jag lägger mig i igen men vem har kallat er tröga och sega?
Och sen varför de kanske inte låser tråden nu är nog darför det är lite sent.

#50 Jag kan nämna vilka, men det vore inte schysst att göra det på forum. Men om du vill så gärna veta så kan ja PM:a dig.

#51 Nej, det är lungt. Ingen lust att snacka skit.
Trodde nämligen att du menade i den här tråden.
Men ok då vet jag.

Hur kan man sjunka så lågt, att man utsätter någon för något man själv blivit utsatt för? Jennie, du har klagat på att du har bivit "mobbad" på KIF, hur i hela friden kan du göra samma sak mot någon annan då!?
Ni kanske tycker att jag överdriver. Men om man bli mobbad på riktigt blir man behandlad som skit, som avskum. Man blir behandlad som om man inte vore värt ett öre. Och att utstätta någon annan för det, när man vet precis hur jävligt det känns, är nog brist på all världens medkänsla & empati. Helt seriöst.
VÄX UPP.

#53: jag håller fullständigt med om att det är lågt att mobba någon när man själv blivit det, då borde man ju fatta hur det känns..
dock tyckier jag varken molly__totte eller Jennie blivit utsatta för mobbing, men jag fattar vad du menar.

#53 Människor som du gör världen bättre :)
Alltså bra skrivet och håller fullständigt med dig.
Vad roligt att ni blivit så bra kompisar (#0), men om tråden endast var riktad paaatypalm (#18), varför inte ta det via PM?
Tycker också det är väldigt låg nivå här inne, behöver inte nämna några namn. Men man kan ju försöka tänka lite på vad man skriver.. Ta åt er ni som vill.
Låser även den här tråden, vill ni fortsätta en meningslös diskussion, ta den någon annanstans.
/medarbetare