skåne träffen - bilder
hej :)
nu är jag & erika hemma igen med solbränna om axlarna. varit jätte skoj^^ fast det tog en bra stund innan vi kunde prata på ;) inte sant? det var väldigt varm, för både oss och kaninerna. men vi hade trevligt. tack för vi fick ha kaninträffen hos dig hanna<3 :) saknar er alla!
tänkte vi som var på träffen och fotograferade kan lägga in dom i denna tråden?

VILL SE BILDER!!!!!!!!!! :D

naaw. ångrar fett att jag inte kom :( xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

de vart alla bilder jag har. använde endast mobil-kameran (A)
Hehe, jo lite grann, men ingen kände varandra sen innan typ ;) jag kände bara Christina och hade pratat med anna och erica (lillegård) innan :)
Men det va jätte kul! Kul att det blev så många ändå :D
Kommer att lägga upp bilderna på min bilddagbok sen så kan länka dit när jag är klar!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Det var verkligen jätte kul jag lyckdes ta 117 bilder hehe ^^
Jag kommer att lägga upp bilderna men inte just nu :)
Tack för en underbar dag, nu är bacczi trött och jag solbränd :)
#7 haha nej vad ful bild på mig :X:P
#14 hehe fick massa bilder där alla hade bara massa hår i huvet ;) kan hända det va för dom kollade ner på sina kaniner helatiden vad vet jag ^^

haha, ja, helkul vi alla hade med hanar xD

Ni verkar ha haft jätte kul :) Kul att se att ni använde hindren jag tillvärkat ;) hihi *stolt* 

#35#35 Nja nästan ozzian ;)
#39 haha ja så fort det va någon som fråga nått så bara började vi prata och sen va det ingen mer som sa nått eller ska va det bara christina och jag som pratade över huvudtaget ^^
#44 varför måsta alla, när dom väl får en bild på mig, få sånna störda bilder på mig :O:P

jag är så kär i era långhåriga kaniner (A) det "jobbiga" är att jag får skaffa en till nin om jag vill :p hmm.
#46 haha det är det många som vill (a) min lilla älsklingskille<3
#48 jo, man blir ju lätt det :P det är många som blir helt förälskade i mina kaniner, men dom här långhåriga sakerna är bara såå underbara<3 Kan bara säga bra saker om dom ;)

#49 vet inte om jag vågar höra (A)

Jättefina bilder, hade viljat komma dit :*
#50 haha xP
#47 Borde vi inte berätta om dagens roligaste tävling!? (a) Som egentligen inte va ngn tävling xD haha
Det va vem som kunde få bästa bilden på Hanna ;) Jag har några riktigt bra (a)
#53 nej det tycker jag inte (a) haha vi får väl se vem som vann då… men lägger ni upp några taskiga så .. xP hehe
#55 Jäkla fin min ^^

Va roligt ni verkar har haft…tur me vädret me..kanske lite väl tur :)
så när blir nästa träff? :)
Ser ut som ni har haft roligt:)

#57 tycker vi kanske kan ha en nu i juli kanske :) ? är ju alltid kul med träffar :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

#60 ser lagom sur ut :P
#60 haha jag har nån värre ^^ fast de e lte för taskigt att lägga upp.
#61 haha mina kinder ser ut typ sådär ^^
#63 :O
#61 Nja har inte bränt mig, bara blivit lite bruare har fått sån fin bärnna på fötterna efter skorna
Nu har jag laddat upp MASSA bilder på min bilddagbok så vill man se är det bara att kika in :P
#66 88st bilder är det ;) :O
#67 yes (a)
kul ni verkar ha haft :D
#73 hihi min Bacczi :P Han hoppar alltid upp på min axel ;P
Sista bilden får bli på Millie, ska sova nu ^^ Kanske lägger jag upp fler i morgon :)
Föresten, har jag lagt upp eller lägger upp ngn bild på er kanin så får ni gärna spara dem på er data men vill inte de används någonstanns utan att ni frågar först. Vill gärna ha koll på vart mina bilder hamnar :)
#75 du får skicka alla till mig sen (A)
#76 Jadå ;) Du ska också få skicka till mig ^^
Grejen är ju den att internet vägrar funka på min data och min storebror som kan lösa problemet kommer hem först på onsdag >.< Så om jag inte lyckas fixa det själv är jag utan msn tills på onsdag :( Internet har jag ju dock på föräldrarnas data, men får inte lägga in msn där "/

#42: Det är inte jag som har lärt den lilla gubben.. Han fyller 4år till hösten.
När jag kom hem fick jag spring in med Buddha och blöta hans öron och svalka honom eftersom han höll på att få värmeslag. Han är fortfarande inte helt ok.
Det var roligt att träffa alla! Jag och kaninerna hade jätte skojj!
puttar :)