Lejon bebisar!
Natten till söndag födde Storm fem små fina bebisar! Allt gick superbra och Storm är jätteduktig! Jag har bara kikat lite för att se att allt är okej. Gud vad lättad jag känner mig fast det är fortfarande lite nervöst, hoppas alla klarar sig!
Tänkte ta ett kort på dom om några dagar. Har fortfarande inte bestämt om jag vill ha namn som A-kull eller om jag ska ha ett tema?! Vad tycker ni?
:)

Åh vad roligt! Grattis! :)
Tycker tema är häftigare :)
Tycker också tema! Blir mer.. variation på något vis! :)
Grattis!
Grattis Josefina!!! Hoppas att alla blir lika vackra som sin mor ^^
Pussa Storm från mig :)
Tack tack :D Ja jag funderar på tema, har ni ågot förslag? #3 Hon ska få en puss från dig såklart, jag ska hälsa till dom små med! :)

ta snäck namn! älskar de! men har föreslagit det till många men ingen värkar hugga in på det xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#5 Snäcknamn? Vad finns det för snäcknamn? Det lät ju faktiskt lite intressant, tror jag har sett dig skriva det till någon annan med, men kommer inte ihåg riktigt, hur hittar man snäcknamn, i en bok? Eller?
#6 Tack! Grattis till dig med! :) Hoppas allt går bra då! Håller tummarna! :)
Gud vad roligt! ^^
Längtar tills min kull föds i början på juni. =)
Åh vad kul :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

oj så kul!! =) Jag tycker också du ska ha tema. kanske blommor? Som Tussilago och Blåklocka, det finns ju alltid en blomma som passar till varje färg :) Eller kanske frukt, som Mango och Päron xD Lycka till med dina bäbisar <3
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Grattis:)

vad skojj!:D är det din första kull?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Grattis :)
Tack allihopa!
jag funderar på att ha isländska namn, det är ju lite häfrigt för de betyder ju något med så kan man samtidigt få med kaninens personlighet eller utseende i namnet. Vad tycks? :D
#13 Min första kull i ungdomsålder kan man väl säga. Vi födde upp här hemma när jag var liten fast då var det min syster och min lilla mamma som skötte allt.
Nu är dom små i alla fall snart en vecka och har börjat få lite hår. 3 mörka och 2 ljusa :) En av de ljusa är lite mindre än de andra men den är också vildast, hoppas den klarar sig bland dom feta syskonen! <3
#16; Söt :)
Ser nästan viltgrå ut?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ååå jag vill med ha en knin uppföding!!!!!!!!!!!!
åå jag lkankeska starta en? jag e 13 år och har haft kanin i 5 år nu!
Vill se bilder :D <33