Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 1159 ggr
Emeliek
0

Godnatt vännen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sov så sött min älskling.

du fick inte leva länge min charmboll, men du var innerligt älskad den tiden du fanns med oss.

matte kommer sakna dig så fruktansvärt, min tröst är att du nu är på ett underbart ställe med gränslöst många morötter att gnaga på, mjuk härlig mark att gräva i och gröna fält att sträcka ut benen på.

du kommer alltid att vara saknad!

godnatt

Taci
0

Vila i frid, sötnosen :(

Feliciaa
0

Aw, Beklagar :(
Vila i frid <3

MarHai
0

Jättetråkigt :(

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

lomsen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rest in PEACE lillgubben!

Var det den stösta i den färgen? Den andra är Agitha va?

Ninni

Emeliek
0

ja det var den stora, din favorit är den lilla agitha.

var ute och tittade till de andra nu och de var alla pigga och glada, agitha kom och skuttade upp i mitt knä hon undrade nog varför matte sitter och storbölar mitt på golvet.

Romana_12
0

:(

Tixy
0

Beklagar. :(
Vila i frid, vännen.

Ync
0

nä, såsöt.
Beklagar. :(
Vila i frid, vännen.

Tina-A
0

Vila i frid!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

livia11
0

Stackare :( vad dog hon elr han av :(

Emeliek
0

#10 vet inte, han blev sjuk igår och då jag var ut så låg han på sidan och kunde inte röra sig, stackarn hade fullt med bajs i rumpan och var jätte borta.

det kom så fort för iförrgår mådde han bra och var pigg och ren.

WingsofDestiny
0

#11 kan har varit en kronisk sjukdom dvs en som är ärftlig, sådana sjukdomar brukar slå ut ganska fort.

livia11
0

nej vad hemskt :(

Emeliek
0

#12 vet inte mammans familj lever och frodas hela bunten, i alla fall de jag känner till och det är pappa, mamma, morbror och tre syskon.

poldens sida vet jag inte för han kommer ju från en affär.

ingen av de andra ungarna visar upp några tecken på att vara sjuka än så länge, blev lite skraj när den ena var lite för stilla för mitt sinne men det är nog jag som gör upp hemska senarion i mitt huvud, plockade upp tjejen och tittade närmre men hon verkar bra hon med.

Sitter i kö till veterinären för säkerhetsskull ifall de vill titta på alla ungar.

livia11
0

aa vad bra att veten ska titta på alla ungar hoppas att det inte var nån ärftlig  sjukdom

Emeliek
0

han måste ha blivit dålig natten till igår för jag hittade små diarré klumpar på morgonen igår men jag tänkte inte så mycket på det för Beauty kan lämna sin nattavföring lite överallt så jag rengjorde hela förådet och sen tänkte jag inte mer på det, men nu i efterhand förstår jag att det var Talo som hade lämnat bajset.

kunde knappt sova inatt låg och tänkte på att om jag varit mer uppmärksam på att kolla alla ungar igår så hade det inte behövt hända, i vanliga fall sitter jag och räknar alla ungar som kommer fram men jag var så upptagen med att fixa chinchilla buren att jag inte gjorde det, vet att när Olle var ute och hälsade på dem så satt Talo i tygburen och kom inte ut när jag knäppte lite på den, där borde jag ha reagerat men jag avfärdade det med att han kanske var lite trött av allt stök jag haft för mig där ute med att först städa hela rummet och sen banka lite i chinchillaburen.. Gråter

allt känns som mitt fel, trots att jag vet att när småungar får diarré är det inte mycket man kan göra.

lomsen
0

jag har rast på jobbet nu och du ska veta att jag håller tummarna för resterande ninisar!

Vi hörs!

En granne till oss har oxo ungar födda nu, mamman är från min förra kull, blandn.(fransk vädur/lejonhuvad dvärgvädur), om du är intresserad av någon mer sen!

Zvintos
0
Kim-Lejon-Pelle
0

Beklagar. Vila i frid.

Starfall
0

Usch, beklagar verkligen:( Tröstkramar!!!

Vila i frid, Talo

jusse
0

Beklagar :(

Vila i frid!

MysanMinGodis
0

Hur dog den?

Hanna-
0

Vila i frid, beklagar!

Issis
0

Vila i frid sötis <3

Emeliek
0

#22 Min mans morfar fick avliva honom igår då han var jätte sjuk och låg med bajs i hela rumpan och inte orkade röra sig. vet inte vad som hade hänt.

tänkte ta honom till vet trots att det skulle gå på minst 2500 men när jag kom ut och skulle hämta honom låg han på sidan och kunde inte ta sig upp så jag bestämde att han skulle få slippa åka hela vägen till stan en resa han förmodligen inte skulle klara så Olle fick ta bort honom.

[Niike]
0

Vad tråkigt :'/ Rip!

flisan93
0

Vila i frid:'(

Moonstrike
0

R.I.P :'(

flikkan
0

R.I.P  <3     Tröstkramar till matte och resten av ninerna…. Beklagar verkligen!

Ha det bra <3

sputtnick_plexus
0

Beklagar. *Tröstkram*

Lippo
0

beklagar :'( Vila i frid v

aliciia
0

Rip

emmsaaan
0

Nej, lilla sötnosen… Vila i frid.

Clariiz
0

Nej usch :(
R.I.P <3

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

denisesalomonsson
0

vila i frid <3

Lendsi
0

Beklagar stort :( Vet hur de känns, lider med dig.. :'(

Noa-Nisse
0

usch, så hemskt.. vila i frid! <3

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Wera]
0

Min kanin dog på samma sätt (jag avled inte han, han dog dagen efter men han hade bajs över hela rumpan och orkade ite rörsa sig men han åt lixom..) :'( Han blev bara 9-10 månader gammal :'( Hur gammal blev din kanin?

lovekaniner
0

åå..vad synd att den inte fick leva länge…tråkigt<3RIP