Fotolek!
Här kommer ännu en av de härliga fotolekarna. Vet att det redan finns en sådan här, men gör en ny då den gamla ändå har hyfsat många inlägg.
Det går till såhär: Jag börjar lägga in ett foto på en kanin, nästa person ska då kritisera/berömma fotot, och lägga in ett nytt foto, som nästa ska kommentera, ja, ni kanske fattar ^^''
Så här kommer första bilden!

(Borttaget)

#7 jo, jag har en kamera ^^ , bra också. Men glömmer hela tiden ta med den :P , eller vart den är också sånt xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

#9: Haha, okej ^^

#10 hah a, jupp :P , mobilen har jag hela tiden i fickan xD
20 årig djurgalen moder*
Ingen som vill kommentera min bild? :(
Med vänlig hälsning,
Jenny

Det är så gulligt när kaniner tvättar sig, bra kvalité på bilden också :)
(Millie på min bild, eller ja hennes nos iaf)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Va det ingen som skulle komentera min bild..eller?

Söt bild =) Dock suddig och dålig skärpa. Ger intryckat att ha blivit fotad i i farten.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ingen som vill kommentera min? x)

#26: #22 har svarat på din. Du lade in samma bild 2 ggr ;)

#25 hah , nej xD, däremot höll jag inte mobilen still ^^ xD . som sakt så är 90% av mina bilder från mobilen xD
Fin bild :) , tuvärr så kollar jag mäst på nosen ?, kopplet & grässtråna , men fin bild & kanin ;)
20 årig djurgalen moder*
#25 Riktigt söt kanin! Bra skärpa och ljuset faller bra. Bakgrunden är fin med natur. Stör mig på att du har skrivigt namnet på kaninen på bilden, och att en liten bit av selen sticker upp ur pälsen.
Starre va på stranden. Han sprang som en galning och tvärbromsade, för att han upptäkte att det var nerförsbacke xD Dock stör vassen framför honom lite.

#31 din bild då? xP
#33 Det där med bakgrunden; Jaa, lite trist är den väl… Men sand kan inte se mycket roligare ut xD Hihi :)

putt!

#1: Jag har en lejonhuvad och han ser inte alls så ihoptryckt ut. Han har nyfikna öron.
337 de är inte alls kapade;)

Haha, förresten, hoppas inte att ni bryr er om namnet på min bild; fetfetfet. Jag måste förminska alla bilder som jag lägger in och döper dom alltså till vad som helst. ^^ Så det är inte Uzza som är "fetfetfet".
#58 Hon ser ihoptryckt ut ;) Och den är väldigt ljus på ena sidan.. ( blendat näst intill)
Min bild är inte den bästa men men
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

_Bra skärpa, och fokus ligger rakt på kaninen! Du kuinde gärna haft med hela kaninen, eller bara huvet, men det va en bra bilde tycker jag!
Årissa som slickar Millie<3_

fint med blåa ögon, Men det var synd att man bara såg "halva kaninen", ;)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

Som ni ser är selen på min bild lite stor på Blackie men de är för att hon är så liten ännu ;P

En fråga får man lägga in fler bilder på nån annan kanin?