Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 565 ggr
memmis
0

roligt :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske ska få en kanin, Det finns bara ett problem mamma tycker inte att vi har plats att ha kaninen på vintern (ska ha den ute på somrarna) det blir i såfall min brors kanin jag får, dom har bara haft den i någon månad. Det är en dvärgvädur. Det ska bli jätte roligt,

PaaatyPalm
0

Naaw :D , Lycka till :)

Bwt: du kan ju ha den i ute bur på vintern ?

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

memmis
0

Aa, jag vet. letar efter en utebur som går att ha på vintern. Men alla är så långt bort. :(  bor i kronoberg.

Jojsan
0

Vad söt! Hoppas ni hittar en utebur :)

Kawaiih
0

#2 bygg annars en ny som du kan designa själv :) De är roligt att bygga och inte så svårt heller och om man gör de med nån vänn så blir de kul också :)

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

memmis
0

Aa, letar för fult. Det är inte lätt.  säg till om ni har någon??

Fnyan
0

Min mamma vill inte heller ha kaniner, för hon vet inte vad vi ska göra med dom på vinterna ;P alltså har vi samma problem :P

[chriistina]
0

Varför inte ha samma bur både på vintern och sommaren?
Kolla på blocket efter bur :)

Kawaiih
0

Eller kolla om någon av dina kompisar har nån gammal bur om dom har hafft kaniner förut, eller så kan du kolla om dom har någon som dom inte andvänder nu….

Tänk på att när du skaffar en begagnad kaninbur så är den inte så som en ny, de är oftast lite skavanker och märken här och där och kolla så de inte är nå hål nånstans eller så att den kan smita….

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

memmis
0

Kan man ha samma bur på vintern som på sommaren? fryser dom inte då? Jag har frågat minna vänner och det finns ingen som har en gammal bur.

sputtnick_plexus
0

Vad söt, lycka till!

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9: Det beror ju helt på hur buren ser ut.
Mina bor i sin bur året om.
Fast på somrarna spenderar de en hel del tid i sina hagar.
Såhär såg en av burarna ut (den på bilden är såld).

memmis
0

Tack! kanske man kan ta en ganska vanlig utebur då, får förmodligen hem kaninen på torsdag.