Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1317 ggr
L8sson
0

tradera

alltså så jädra mkt kaningrejjer man hittar på tradera för så lite pengar.. ni som köper på rabbit och alla dom här sidorna hur mkt kan ett 3 meters koppel kosta där ?

på tradera kan man hitta för 30 kr.. de e ju förståss frakt på cirka 15 kr men endå hehe ^^

hehe va inne där och kollade lite fick bara tanken hehe ^^ för selar och kaninkoppel kan man ju frackta lätt gemnförelse med burar och sånt..

detta va väll inte OT? de handlar ju om kanintillbehör

Romana_12
0

är de www.tradera.se  ?

L8sson
0

jajjamen =) såklart

Romana_12
0

Okaajs .
Men man lägger väl bud och sånt?
Då blir de väl dyrare och dyrare.?

L8sson
0

#3 japp de gör man men man kan ju få saker billigt endå =) man behöver inte bjuda för mkt :P

Romana_12
0

#4 - Hahahahah , det fanns typ skålar för 5 kr :O :D

[chriistina]
0

Var hittar ni kanin grejor?
Kollar in där ibland men hittar inget för kaniner eller smådjur. Bara hundar…

L8sson
0

#5 jag vet ^^ hehe de sjukt ju om man har tur kanman få saker skit billigt ju =) de va mkt koppel tyckte jag =)

Devin
0

frågar samma som #6

Naaathaaa
0

Undrar också som #6.

Starfall
0

Hej!

För att buda på saker måste man vara medlem, och för att vara medlem måste man vara över 18 år. Men om någon av era föräldrar eller liknande är medlemmar kan ni ju fråga om dem kan buda åt er:) Men tänk på att ju mer ni budar ju dyrare blir det. Det är även bättre att buda i sista minuten så ingen annan hinner buda innan tiden går ut;) Lite fräckt men ska man verkligen ha en sak så ska man:P

L8sson
0

ja nyss gav jag och min mammas kille bud på en tatueringsmaskinskit!

man söker på kanin =) ;)

Elle_Lordi
0

vad ska man söka på???

PaaatyPalm
0

#12 läs #11 xD

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

PaaatyPalm
0

är också medlem, eller mamma är medlem åt mej (A) xD

20 årig djurgalen moder* 

L8sson
0

hehe okey ^^ de finns jätte mkt grejjor som man kan buda på om man har tur så får man de för en billig peng =)

PaaatyPalm
0

jaop :P har vunnit sjukt mycket grejer :P förra sommaren van jag ett par shorts för 22 kr med frekten :O xD haha och de kostade 299kr här i en annan afär xD sena kapen såklart xD

Fast sen första gången jag andvände de så trilla jag och det blev gräsfläckar över hela xD , haha klumiga mej såklart xD

20 årig djurgalen moder*