Fiiick Panik!!!!
När jag kom hem från hemköp, så hade jag tindra undertiden i sin utebur. Såg skulle jag klappa tindra men du märker jag att hon inte är DÄR!
Jag hittar henne vid källartrappan och försöker fånga henne men det går inte :'( :'( hon är för snabb!
Sen så sprang hon ut på gatan!!! jag fick panik! Hon sprang in till grannen och fastnade i taggbusken!
Men nu har jag fångat henne, men ville bara skriva detta..

oo, tur :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

aa, men jag vet inte om hon är skadad eller inte .. men jag försöker kolla..

ok:P , det låter ju kanske inte som att hon skadat sig, fast rivsåt och sånt kan det ju finnas imoed att hon sprang in i busken.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
du kan tvätta med koksalt om hon har fått rivsår (:

#4 okej tack :)

Oj, Syrrans kanin har också varit på rymmen en stund idag :P
2 av våra kaniner var på rymmen men vi såg dom direkt xD En av dom kröp under ett hål som var i en av hund gårdarna (nedan för dörren för Gosan som rymmde därifrån är så liten fortfarande) och den andre aknine rymmde genom ett stort hål som fann i en av gårdarna (vi använder sällan den gården hade bara hon där ett tag med tillsyn så vi tog henne typ direkt) xD
tur att du fick tag i Tindra, vi bor på landet så inga vägar finns här utom infarten till oss.

Oj vilken tur att du fick tag i henne!
Vad bra att du fick in henne, förstår att det var läskigt.
Tur at du fick tag på henne!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ojdå!
När mina kaniner är på rymmen så törs dom inte springa nå långt, max 5 meter från mej + att om dom inte ser mej kommer dom springandes tbx :P å dom är nästan alltid ganska lätta att få fast (: tur nog! :P
Tur du fick tag i henne! :)
Två av mina kaniner rymmde idag (genom en liiten lucka i gallret :P) dock brukar de gå lösa så det var bara att plocka upp dem. Alla kaniner bor egentligen ute nu, men dom tog jag inte eftersom det var sent och jag inte orkade ((A)) fixa hagen..
Det var extrem tur eftersom en av grannens hundar (en skit stor, schäfer! Hur fin som hälst, han är super ljus i pälsen och stor och kraftig inte så där svankig och ful som andra schäfrar, men aja skit i det :P) rymmde och började jaga mina kaniner >.<. Det som är jobbigt med att han är så stor är att han är så stark! Det var snarare han som gick och lämnade sig själv tillbaka en att det var jag som gick tillbaka med honom..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tur att ni fick fast henne!
min Pride har aldrig *rymt precis*, bara skuttat ut genom ytter dörren som leder till vårna bakgård. men sen när jag kallade på han så tro sejje katten men han kom skuttande tilbaka och puttade med nosen på mitt ben. Xd
http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)
Ojoj, tur att du fick tag i henne. :P