Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 419 ggr
[Wera]
0

Lejonhuvad dvv hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som endel redan vet köpte jag och min syster en lejonhuvad (?) dvärgvädurs "hona" som visades vara en hane, och vi ska endast ha en hona så nu msåte vi antingen sälja hen till ett bra hem eller lämmna tillbaka han till Djurmagazinet i mora.

Vi vill hälre att han kommer till en person än Zoo butiken. Han är brun sobel white tecknad, mkt lugn och snäll. Aldrig bitits eller varit "nervös", jätte lugn och snäll, sprattlas inte när man bär han. Går lätt att borsta och klippa klorna på. Vi lyfter han upp och ner för att borsta magen och där omkring varje dag så han är van och är lätt att hantera.

Vi har alltid kallat han Gosan (när vi tordde han var hona) och har har hetat Smoke Pearl men nu heter han Gun Smoke (Kallar han inte något för tillfället). Han bor utomhus nu, trivs bra ;D Verkar kunna gå med hanar snällt, bredvid iaf. har bott ihop med en 9 veckor gammal hane utan att gjort mer än att jucka.. så snäll mot andra kanier är han, och inte rädd för katter heller.

Vi vill ha 400:- för han ;) Underbar kille, Zoo butiken sa att vi skulle få härstamnings bevis från uppfödarn senare ska höra med dom om den kommit för då kan  ni nog få den om nill, iaf. sa dom att han var runt 14 veckor när vi köpte han (16 veckor nu isåfall).

PM:a eller skriv här vid intresse ^^ Han finns mellan Rättvik och Edsbyn, kan levereras till Örebro, Göteborg, Falun, Borlänge, Rättvik och Mora/Orsa ^^ Samt Bollnäs ibland.

Jojsan
0

Han som är så söt <3

PaaatyPalm
0

jätte fin, men kostade han värkligen 400kr :o , det va ett ganska högt pris för en djurafär tror jag.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Veero
0

Det är ganska dyrt i den djur afären :/

amandaho
0

precis vad jag letar efter, synd bara att du bodde för långt bort… :(

[Wera]
0

350:- kan jag tänka mig att sälja han för ^^

Veero
0

#4 vart bor du?

amandaho
0

skellefteå,

Veero
0

#7 Okej, Kan kolla om jag kan årdna transport :) Om du är intresserad? :)

Glader
0

åh så söt *kär*

amandaho
0

#8, ska prata med mamma, kan PM:a dig ! =)

Veero
0

#10 okej :) Hoppas du kan, och leverans finn söf rvill inte att han ska komma till zoo utiken :/

Veero
0

#9 ja :) Betydligt sötare i verkligheten än på bild^^