Taskiga kaniner...
Är det bara jag som har kaniner som är lite smått taskiga mot varandra?
Som ni vet så har jag tre kaniner. Två honor och en kastrerad hane. Hanen gåt tillsammans med en hona, och har gjort det nästan i ett år. Och sen har jag en liten plutt som har träffat hanen några gånger. Så tänkte jag att hon kunde hälsa på hanen genom kompostgallret, men då börjar hon bita och morra åt honom!
Det gick ju bra med dem tillsammans innan… Sen fick hanen lite stryck av honan han gick med, men jag tror det var för att plutten bråkade med honom.
Hanen är två år, den ena honan är ett år och plutten är nästan sex månader gammal. Och ingen av kaninerna har inga sår eller skador.

Roxy hugger alla djur som inte är okastrerade hankaniner.
the vanity, it becomes insanity

#1 Åh, hon är främlingsfientlig mot andra kaniner ;D

*andra djur
som sin matte . Nej skoja bara ^^
the vanity, it becomes insanity
Channie tycker inte så mycket om andra kaniner x) Oftast inte ens okastrerade hanar, hon brukar bli sura på dem ^^
jepp det tycker jag :P
Vi hde ju ihop Lilo, Stitch och hubert ett tag men det slutade med att Stitch blev gruppens lila hackkyckling så vi särade på dom. Dom gick alltså bra ihop först och det hade även gått bra att ha dom två och två allihopa, men när de var tre fick hon vara lilla hackkyckling. Taskigt värre! sen har dom nog vart ihop tillsammans alla tre efter det tror jag men ändå.
Vår ena hane, går ihop snällt med både honor och hanar ;D Vår ena hona däremot är agressiv mot alla kaniner dock gör hon ingenting mot människor. Min lilla 9 veckor gammla hane är också snäll men han är ju liten ;) Vår andre hona är snäll mot alla bara att hon juckar på kaninerna ^^ Syrrans 2 gammla kel kaniner är snälla, eller ja vår kastrerade hane är snäll mot honor bara dom är snälla mot han, men hanar hatar han både o- och kastrerade. Honan som han går ihop med är dock snäll verkar det som, fast en hona vi hade förut var hon elak mot för den honan var elak mot henne xD