Veterinärer?
Någon som vet vart man kan hitta bra veterinärer just där man själv bor? Jag bor i vallentuna och vet att det finns en klinik i Arninge, men man vill ju att dem ska vara bra på kaniner liksom!? :)

Det är svårt att veta ifall de är bra på kaniner eller inte. Iofs kan man ju ringa och fråga ifall de är duktiga på smådjur.
Jag brukar gå från tips? från andra och sen utav min egen uppfattning av en veterinär, men det bästa är ju att ha en "egen" veterinär som man alltid går till. då slipper man ju även dethär krånglet med att lämna uppgifter och skriva in sig hos alla.. Just nu har jag en superbra vet. som är kunnig och trevlig! :)
Men somsagt, lättast är ju att höra omkring med andra kaninmänniskor ifall de känner till någon bra veterinär :)
the vanity, it becomes insanity

Roslagtulls Veterinärklinik är bra på Kaniner. De har till och med en egen "kaninveterinär". Dock vet jag inte om det ligger nära Vallentuna. Men båda finns ju i Stockholmslän.

Haninge djurklinik går jag till förresten
the vanity, it becomes insanity
I skellefteå där jag bor finns det en djurklinink som är bra;) Det är ganska litet så det är mycket väntetid men de kan sin sak.
om du kan ta dig till roslagstull så är det den absolut bästa! :)
- Mvh Emma
jaa, fick höra nu att Arninge INTE var bra! Att de inte kan mycket mer än att vaccinera och klippa klor. Dessutom var de dyra också, så det blir inget alternativ! ;)
ska kolla upp hur långt det är till roslagstull, tack för tipset! :)
Vad heter den i roslagstull då? :)
#7 Roslagstulls djurklinik