Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 725 ggr
emms
0

OT-glad

Jag är så himla glad :D. Igår sa ja till mamma att jag inte ville bo här i Växjö. Och då sa mamma att hon inte heller ville det och att de hade tänkt att flytta när jag blev några år äldre. Men nu när jag tyckte och tänkte som jag gjorde så sa mamma att vi skulle kunna flytta nästa år. Hon måste bara gå ut sin utbildning först. Vi ska typ flytta ut på landet (som jag alltid ha velat) ca 3 mil söder om Göteborg. Och då kommer vi typ skaffa hund och jag kommer att få ha flera kaniner :D

Ville bara skriva av mig lite :)

Emma

Mickis1994
0

guud vad kul :D

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Clariiz
0

Nejmen gud vad roligt! :D Grattis, eller vad man nu säger (:

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Niike]
0

Vad kul ! Själv skulle jag aldriig vilja flytta. Dock bor ju jag på landet/i skogen, men jag skulle inte kunna flytta så långt även om jag bodde i stan. Men alla är vi olika =)

Sotis
0

Vad kul :D

MoaL
0

Grattis! :D

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Kristall
0

Vad roligt :D Grattis (:

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Hanna-
0

Vad roligt! :)

emms
0

hihi jag är typ den ända jag känner som vill flytta härifrån ^^ men jag längtar jättemkt iallafall :)

Emma

sputtnick_plexus
0

Vad kul :D

Thumper-KG
0

Jag förstår dig!!! Jag gjorde lumpen i Växjö….vilken håla.

Johanna-
0

¨Vad roligt! :)

emms
0

#10 hahhaha håller med, en j*vla håla är vad det är ;) stakars mig som har stått ut i ungefär 14 år i den där hålan :p

usch jag vill ju flytta nu inte om ett år!

Emma

Majsbecka
0

Åh va kul :D Har alltid velat haft hund så n är jag lite svundsjuk här X)

emms
0

#13 jag med. mamma har sagt flera ggr att vi ska skaffa om typ 2 år, sen 2 år senare så säger hon: vi kan nog skaffa om 2 år ^^ så jag hoppas att det blir nu när vi flyttar. sen kommer jag få skaffa så många kaniner jag har tid med :)

Emma

skanorskaniner
0

Vad roligt!
Jag vill inte heller flytta. Jag trivs bra här nere i denna lilla "hålan".

Sosso
0

Ååååh, säg inte sådär! Det är min dröm! ;D Aja, kul för dig iafl!! :)

Jetaime
0

Jag vill också bo på landet..

Jennie104
0

YEY! :D Då kan jag träffa dig när jag är i gbg (A) x) åker dit vaarje år :D

emms
0

#18 jippie :D sen har mamma sagt nu att vi ska bygga ett kaninhus med stora hagar som sitter ihop :)

Emma

teddykaniner
0

Vilken snäll mamma du har!

Med vänlig hälsning,
Jenny

Moonstrike
0

shit vad kul! :D

emms
0

haha jag satt och ritade på ett kaninhus sen så sa jag att det var min dröm typ ^^ sen så frågade jag mamma om hon tyckte det var fint och hon bara, aa men om man ska ha det så så så maste man göra så att det blir lätt att städa. och ett sånt bygge måste vi ju bygga på platts och massa ^^ så vi kommer nog bygga så :D

Emma

emms
0

Mamma har ändrat sig :(….

Vi ska kanske flytta vid nyår istället :D :D :D. Vi ska bygga en friggebo (eller hur det stavas) med typ 3 kaninboxar :). Vi har hittat ett jättefint hus i Vallda i Kungsbacka som vi tror att vi ska lägga bud på. Vi har varit och tittat på 3 andra hus men detta verkar som det bäst :D.

Emma

PaaatyPalm
0

nej va kuul :D , sj så vill jag inte flytta nu , men det kan ju bero på att jag bor i värdens bästa hus nu med stall o allt (A) xD, flytta hit för typ 1 månad sen så :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

emms
0

Glömde säga att jag kommer att få en digital System kamera också :D :D

Emma

kastanjen
0

Gud vad kul!! Jätte grattis, det är underbart att bo på landet. Kul för kaninerna också!

Fnyan
0

Va kul! :D Önskar att min mamma åxå vela flytta härifrån Vittangi -.- de e grymt tråkigt här ''/ men då måste förståss pappa åxå gå me på de ''/ -.-

Men grattis till dej :D

Emmell
0

Skoj med flytt.. själv är jag rätt less. Cool Har flyttat med familjen i genomsnitt vartannat år; 10 flyttar på 19 år.

MysanMinGodis
0

Vad kul, och lyckost dig att bo på  landet och ha en hund och många kaniner :P