Under semestern.
Hur gör ni med kaninerna om ni ska bort någonstans på exempelvis sommarlovet? Får de följa med? Får de bo hos några andra under tiden?
/cassi :)
när jag åker passar min mormor, eller någon kompis :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

När jag åker till min kusin följer de med. vid större "semestrar" vet jag inte :/ ,
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
När jag åker bort får lillasyster och hennes pojkvän flytta hem till mig och passa kaninerna. Men när hon också är bortrest har jag en kompis som tittar till dem och ger mat/vatten.
Ska bli kul nu i sommar när vi ska iväg en långhelg för denna gång ska det passas katt också så lillasyster kommer få det hett om öronen 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Beror på vars jag ska. Om jag ska till stugan några mil bort så har Engla fått följa med, men i sommar kommer jag att ha betydligt fler kaniner än förra sommaren så ..
Men när jag åker till stugan i sommar kommer jag ha med mig åtminstone en av kaninerna.
Åker jag till kusinerna i Sthlm eller Halland så kan jag nog tyvärr inte ta med mig någon alls.
Kommer inte flytta runt dem ifall de behöver passas, kommer ha en unge, två vuxna och minst en kull, och så ev. ett ungdjur beroende på hur det blir. Då kommer nog Fanny att få passa dem :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Min Mormor eller nån av mina kompisar passar mina
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

Oftast när jag åker nånstans passar pappa dom. Är inte han hemma gör syrran det, annars någon kompis. Har aldrig flyttat på dom för att någon ska passa dom.
När jag ska till stugan får dom följa med. (och när jag varit till umeå har tryggur fått följa)
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Mina följer aldrig med.. men mina föräldrar sköter (oftast åker typ bara jag och pappa och någon av mina syskon eller så åker jag själv med mamma) men det är syrran eller mamma, vi åker oftast inte allihopa om vi gör det (händer ibland typ om vi åker färja eller en gång när vi åkte till Disneyland) då tar en av mammas kompisar hand om kaninerna men nu när vi flyttat vet jag inte.. tror typ min moster om hon åker hit någon gång eller pappas kompis eller så xD

Vanligtvis hänger de med, allihopa. Men om jag åker utomlands /hälsar på kompisar och inte kan ha med kaniner så brukar min kusin se efter dem =)
the vanity, it becomes insanity
Mormor brukar utfodra och se till dem :) Är hon bortrest brukar grannen få åka ner och sköta det ^^
Min kompis eller min granne.
När jag bara hade Berit så lämnade jag bort henne till min mamma. Nu vet jag dock inte hur jag skulle göra, hon vill inte ta hand om mer än en ^^ Skulle bli väldigt knivigt. Att få någon att gå hit o ge dom mat o vatten osv skulle jag kunna få nån att göra, men att motionera dom o så, är en annan femma ^^

Lämnar över dom på fodring eller så får nån av mina kompisar ta hand om dom, dom ställer oftast upp:), men fodring troligast eftersom jag är borta över en vecka (:

Usch, det är det värsta med kaniner, att låta någon annan ta hand om dom…
Min mormor brukar kunna ta hand om dom.

Min Mormor eller min morbror o hans fru tar hand om alla djuren, eftersom vi behöver någon som tar hand om hästarna så stannar kaninerna kvar hos oss så slipper dom åka hem till någon. :) jättesmidigt, eller för oss iaf :)
vi brukar bara åka till vårat landställe på öland, då häner alla med :)
- Mvh Emma

Mina grannar brukar oftast passa dom :)