Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 759 ggr
Granmor
0

Min lilla Babe :'(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgon kommer Babe att få somna in. Han är 5 år gammal och har blivit riktigt skruttig nu på sistone. Han har smårinniga ögon, dålig kordination i bakbenen (näst intill förlamad) men har ändå tagit sig fram och varit en glad kanin tills nu. Sitter mest och hänger, tuggar lite gräs då och då. Så det känns som det mest humana är att ta bort lill grabben eftersom han helt enkelt inte ser lycklig ut trots sin stora Hage och sällskap.

Kommer sakna honom något så enormt <'3

LJfoto
0

aww,..va sorgligt men du vet nog vad som är bäst för honom<3 han slipper ju lida då iallfall. Lycka till<3

Zvintos
0

Väldigt ledsamt.
Men låter som om du gör det som är bäst för honom.
Att ta ett sådant beslut är aldrig lätt, men det visar på att man verkligen bryr sig om djuret.

[Niike]
0

Åh :( Beklagar.. Men det är ju det bästa för honom. Supersöt kanin <3 Tröstkram!

flisan93
0

Nej, beklagar. Det är såklart det som är bäst för honom, men det är såklart ledsamt. Tröstkramar<3:'(

Tarja
0

Åå, lilla söta Babe .. Han som var så fin och såg så snäll ut när vi hämtade hem Cissi och Claudia .. :'(

Men det är nog det bästa för honom , dom ska ju inte behöva lida .. Tyckte att du gjorde det rätta beslutet, Maja !

1000000000000 Tröstkramar till dig från oss .. <'33

teddykaniner
0

Neeeeeeeeeeeeeeej! R.I.P.

Babe

Med vänlig hälsning,
Jenny

Devin
0

Så synd, Beklagar verkligen!
All Lycka till er!

[Emma_93]
0

Beklagar! *Många tröstkramar*

[Emma_93]
0

Beklagar! *Många tröstkramar*

Tina-A
0

Rest in piece. Han kommer alltid finnas kvar i ditt hjärta!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Eichan]
0

Beklagar.. Det värsta med att vara djurägare är ju när den dagen då man måste ta farväl till djuret kommer.. Men det bästa för honom är att sommna in, och han kommer föralltid finnas kvar i ditt hjärta! *tröstkram*

aliciia
0

beklagar <3

*tröstkramar*

Elin_T
0

synd jag vet hur det är när en kanin ska gå bort det är verkligen hemskt!

jag vill gärna komma och krama dig nu ! för jag vet hur det känns !

emmsaaan
0

Nej, inte Babe :'(

Granmor
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack allihopa

Känns åtmisntone bra att han har haft ett bra liv, har haft honom sen han var 9 veckor gammal. men han lämnar efter sig en hona som har gått med honom hela deras liv, dem är jätte fästa vid varandra :( kommer nog att stanna hemma från skolan på onsdag, kommer gråta hela dagen..

thexclub
0

vad tråkigt :(

the vanity, it becomes insanity

Devin
0

Han verkde vara en gullig liten herre! :)

Granmor
0

#17 Han är/var jätte go. Kommer alltid fram och vill upp i famnen :')

Devin
0

:) Kram till söten och dig!

Tina-lin
0

Nej vad tråkigt Maja :( Jag beklagar! Men verkligen starkt av dig att ta det beslutet!

Noa-Nisse
0

usch vad tråkigt :/

Medarbetare på Hundar.ifokus

Granmor
0

Nu är han borta :''(

thexclub
0

:( beklagar

the vanity, it becomes insanity

[Wera]
0

tråkigt.. min syrras kanin är 5 år men han är inte stel, men han sitter ganska mkt och kelar med sin hon kompis.. så han är typ naken vid benen för han sitter så mkt även om han har en stor hundgård att springa i.

sputtnick_plexus
0

Beklagar! Tröstkram.

flisan93
0

#22 Beklagar:'( Tröstkramar<3

Fnyan
0

Visst är det hemskt när djur lämnar en? :´( Men De Blir Bättre (: ro Mej <3

Krya På Dej<3 :)