Grattis Leia!
**Idag fyller min lilla suris ett år !
**Det känns som om tiden bara flugit förbi sen jag fick hem henne :) så underbar (för tillfället väldigt sur) kanin!
Kan samtidigt passa på att säga att hon flyttar hem till lill_jarven helgen den 5-6-7 juni. Anledningen är att jag inte har tid för henne, sen ska jag vara ärlig och säga att det inte känns 100% rätt mellan oss, även fast jag älskar henne otroligt. Kan hon få ha det bättre så ska hon det också, det är hon värd!
Men ja, det var ungefär de ja tänkte säga :) och grattis leia! (igen^^)

Grattis leia<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Grattis :D
Grattis. ^^
Hon är såå sjukt söt! Grattis! =)

Stort grattis till sötisen <3
grattis :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

grattis!
the vanity, it becomes insanity

**Tack alla! :D
**från lilla ninisen och mig ^^

Ska hon flytta bara den helgen & sedan komma hem igen eller ska hon bo permanent hos Malin?
Grattis! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Grattis min lilla pissis! <3
#9 Hon ska bo permanent hos mig :)
Grattis! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Har henne här hemma hos mig just nu (pga. lite olika anledningar och ska ha det tills jg tar med henne till malin)
och har nyss varit ute å pussat på henne en massa, trots att hon är sur, haha ;)
Ska försöka fota nått kort som jag kanske lägger upp här sedan, om hon är på bra humör ;)
Hon är så otroligt söt :)

#13 men vi kom väl överrens om att jag skulle ta med henne? .. :)
Grattis till sötnosen :D
Hon kommer ju få det skitbra hos Malin :))

#15 Nää, hon kommer att få det bäst. Hade aldrig släppt iväg Leia till någon annan än henne, på fullaste allvar. (inte för att alla andra människor i världen är inkompetenta men :P)
#13 Oooj, just ja. Så skulle vi kanske göra ja! Hahaha! Har redan glömt bort det x) Jag pratar med linda imorrn å du får prata med Marta så får vi bestämma efter det ;)

ah så söt grattis =)
#16 :* <3 <3 <3 <3 <3 Ska bli kul att ha henne här igen :) Hubbe kommer bli glad när han har en tjej som bossar runt honom igen ;)
#18-21 Finfina bilder på en söt kanin!
(Och jag såg minsann något ännu sötare på sista bilden jiji <3)
#20 Guuud vad söt hon är:D Grattis:D visst är hon en viltgul hermelin?