Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 728 ggr
viko
0

Bra & dåliga affärer?

Berätta om dina bra & dåliga affärer (Saker som du har köpt till din/dina kanin/kaninerna)

viko
0

Mina bra affärer:

Jag fick köpa en Atlas open för bara 100:- ink frakt !!

Dåliga affärer:

En gång för inte så längesen så fick jag köpa Solen (hindret) för 500:- & färgen hadde flagnat på vissa ställen. & det fans bara 4;a riktiga plank och det sista var till Fyren(hinret) Men gult.

[Niike]
0

En dålig affär var senaste höet vi köpte, 3 stora säckar av.. Det är från förra årets skörd, och kaninerna äter det knappt (dock kan det bero på att de äter mer gräs nu).

En bra affär var två skålar från Ikea för 39kr, till Alpha :)

Jonaflax
0

Fyrkantsnät 199:-/10 meter på Jula.
Tre små kattlådor att ha i burarna för ca 12:-/st (superrea i lågprisbutik).

Sämre affär - beställde vattenautomater och höhäckar. Blev dyrt fast det var billigt pga frakten.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

BuffaloHorizon
0

Bra affär: Måsis bur som vi köpte för 2 år sedan i Nyköping för 1000kr, den är stor, smidig, går att dela av till två burar och har avtagbara hjul.

Dålig affär: En vattenflaska till en kanin jag tidigare hade som gick av när man skruva fast huvudet på den :/.

Taci
0

Dålig affär, är de fåtal gånger jag tvingats köpa hö ifrån djuraffären, för jag inte fått tillgång till det jag brukar normalt köpa, från en bonde. Det stinker damm när man öppnar det, o kaninerna hatar det, såklart.

Bra affärer, har jag gjort många ;P

Hermelina
0

#5 tycker du det är dåligt med djuraffärs hö ? Jag brukar jämt köpa det , och det är det enda mina knainer äter. (mitt kommer från Lissma gård och är hyffsat grovt)

flisan93
0

#6 Det beror ju också på vilken djuraffär det är. granngården kan man nästan säga är en djuräffär och de har ju bra hö.

Granmor
0

Dålig affär; Nät från Jula på 10 meter, 4 rullar som var tänkta till mina hagar. Dock var varje rulle ungefär 9,5 meter vilket gjorde att det inte räkte fram till nästa stolpe och fick lov att skarva massor av gånger. *Irriterad*

Bra affär; Biba vattenflaskor från Granngården. Jätte bra kvalité!

PaaatyPalm
0

Bra: 

•  När jag köpte Ville & twix
  • När vi flyttade så jag fick ett kanin stall
  • alla selar från _titti_
  • Mat & vatten skålarna från Ö&B.

Dåliga:

• Ett sele som var i jätte dåligt skick.
  • en transport bur som jag akut behövde, kostade 250kr, väldigt för mycket dyrt

Fins ju grymt många mer också :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

annaforsgren
0

Bra affär:

min minibro från libraartic för 250kr
en begagnad sele för 100kr med koppel till^^^
Alla kaniner såklart
och en transportbur för 129 kr

Dåliga affärer:

pressat hö som inte kaninerna tyckte om
sen kommer jag inte på något:P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Taci
0

#6, allt hö jag köpt från djuraffär eller vanlig mataffär har varit skit rent ut sagt^^ Sen kan jag absolut inte tala för alla affärer :P

aliciia
0
  • Bra;

• Jag har tingat ava

• Att jag köpte pontus

• Libra Artic Selarna

Dåligt;

• " Menu "(mat)
  • Djuraffärs/Mataffärs Hö