Rex :)
Är så sugen på att skaffa en rex :) hur stora blir de ungefär? hur stor bur måste de ha? hur är de i temperamentet?
lägg hemskt gärna in bilder på din/dina rexar :)
ååh, så fina! :) tack för svaren, men vad är minsta måttet? gäller det som för medelstor ras eller? bara så man har något att hålla sig efter liksom :P:)
Men shit vad fina de är!!
Vill ha!

#2 bara älskar din chincillarex! så himla fin :-)
#4 Här kommer bild på min dalmatinrex som är 14 v gammal. Han väger redan nu 1,4 kg och kommer växa på sig bra mkt mer. Han är redan lika stor som min ddv :-)
Dalmiz är väldigt trevlig i sitt temperament, lugn och fina tt hantera och älskar att gosa. han är en mkt aktiv kanin som gänra springer runt i sin stora box och älskar att springa genom rör. Han tycker dock itne om andra kaniner och tyvärr blir det ordentligt med bråk även mellan gallret vilket har resulterat i att jag måste amputera en av hans tår. så något sällskap kommer han inte att få.
Jag är otroligt nöjd med min rex och tycker att det är en väldigt mysig ras! Kanske ingen förstakanin dock då de är starka och stora med egen vilja.
Sträva efter att ha så stor bur som möjligt och gärna att de får vara ute och springa i huset (om du ska ha kaninen inne) varje dag. Min rex bor i en stor box där han har möjlighet att röra sig fritt.
Tack alla ni som tycker att mina Rexar är fina!
#6 WOW va läcker din dalmatinrex är! Supersnygg!
#3 Så jäkla snygg!!

#7 Tack själv! :-)
#2, den e verkligen SÅ himla fin!
#3 blå zobelrexar är så himla snygga! även zobelsiameser. En av de vackraste rexar jag sätt var en rhinerscheckad (hur det nu stavas), blev förälskad på en gång! Kanske blir det rex i framtiden men det kommer alltid finnas angora hos mig =D (dem känns ju lite som rexar när man klippt dem så det blir i princip två kaniner i en med angoror).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

#11 snälla skriv så man kan läsa… jättejobbig text!
#12 det är inte hennes fel att det blir så.
- Mvh Emma
Vet inte varför det blir sådär..

Hmm, det finns ju även Dvv rex…
här har du min rex ^^ men ska säljas då men om du vill se en svart en :D
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#13, det går att fixa, men trycker i hörnet bara ^^ , jag trycker där på den knappen automatiskt när ja skriver^^
#18 trycker i hörnet?
- Mvh Emma
#19 eller aa, en knapp, ^^ inte i hörnet visst ^^ :P den som är brevid U ^^
#20 Men det är den jag alltid trycker på =P fast blev ändå knasigt.
åååh, rexar är så fina!
#15 ja, jag har hört det och är supersugen men är de inte svåra att få tag på? alltså är de inte sällsynta? vet någon om någon uppfödare?
#3 Oj vad fin färg han hade <3 :) Jag ska börja föda upp hermeliner men jag har jätte svårt att välja färg. Är sugen på viltgrå men ljus blå zobel är så fint också. Jag tycker också om siames.
ingen som vet mer om dvärgvädur med rexpäls? :)
Jag har just kommit hem med fem små dvv-rex från Tyskland (där de verkar vara ganska vanliga).
Tre honor och två hanar - en lagom liten avelsgrupp. Kan ev. bli ungar klara kring jul/nyår (och senare förstås).
Ska återkomma till dem i en egen tråd sen.
Jag hämtar min rex kille på tisdag! Men har inget namn åt honom än =(

ska förhoppningsvis ta hand om en rex som nu bor på omplaceringshem och varit vanvårdad..otroligt fin kille.

ska förhoppningsvis ta hand om en rex som nu bor på omplaceringshem och varit vanvårdad..otroligt fin kille.
Rexar är så gosiga :)
rexar är verkligen underbara jaa! :)

Helt gudomlig päls!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Dom ser så himla gosiga ut! Man vill bara krama ihjäl dom!! ;)

#36 ja dom är urgosiga:D man känner knappt pälsen när man tar på den
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
någon som vet en uppfödare av rexkaniner? skulle helst vilja ha en blå zobel :)
putt

17# Är han tillsalu eller är han såld? :) *intresserad*
Mvh Sigrid
#40 detta är en väldigt speciell tjej faktist, är fortfarande till salu men just nu är hon på rymmen. men grannar har sett henne faktist.. pma mej om du e mer intresserad om du vill veta mer speciella saker om Zazza =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Är inte så förtjust i rex, men blå soblar och dalmatiner färgade är fina ;D #31 Åh.. hermelin rex har jag mest bara sett på "dåliga" bilder, det var något nytt ;D

#38 jag köpte min från Base Camp´s kaningård
du kan säka efter henne på google:D hon heter Lena Kvarnback tror jag
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus