Fotoutmaning (21)
Dags för en ny fotoutmaning! Nr 21 i ordningen.
Den som valt tema denna gång är förra utmaningens vinnare, Taci, och denna gång är temat Tjurskallig! Fri tolkning gäller!
Tidigare "teman":
1) Dagsfärsk bild på din kanin
2) Dig själv och din kanin
3) Kaninrelaterat på M
4) Kaninrelaterat på S
5) Kaninrelaterat som är Tokigt
6) Konstiga sovställningar
7) Kaniner som tvättar sig
8) Kaniner som står på bakbenen
9) Kanintungor
10) Kaninhopp
11) Kaniner i skogen
12) Kanin-grimaser
13) Kaniner som gäspar
14) Tävling
15) Närbild
16) Vänskap
17) Roliga gömställen
18) Solande kaniner
19) God Morgon
20) Förvånad
Utmaningen pågår till midnatt imorgon (måndag 26/5). En bild per person är det som gäller. Beskriv gärna bilden i inlägget med kaninens namn och ev vad den gör, vilket gör det lättare för mig när jag ska lägga upp röstningen.
Bilderna behöver ej vara dagsfärska.
Lycka till!
Var mitt tema för svårt kanske..? Hmm.. kom igen nu! ;D
putt, det är ju fri tolkning för tusan kom igen! ;)
Inte precis tjuskallig kanin (mer världens underbaraste) men kunde inte komma på någon bättre, vi kan ju bara säga att han inte ville va med på bild ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Den här bilden är inte bra, tagen med min 1,3 megapixels mobil så trots lite redigering har den hemskt dålig kvalité.. Men iallafall.
Såhär gör Papaya när hon vill mysa en stund. Hon lägger sej ner i marken och slappnar av. Sen totalvägrar hon att gå bort. När man lyfter upp henne så sprattlar hon jättemycket (vilket hon annars inte brukar göra), så att man typ får sätta ned henne igen och då hoppar hon till exakt samma plats och lägger sej tll rätta igen, haha x)
Tar väl den här då. =P
Herr Blå som är grinig för han inte får putta upp gallret och smita in till grannen i hagen bredvid.

han är inte snaggad så utan hans päs har trillat av sen blev det en fin sommar päls !!! ;)