zazza
jag hittade inte den andra tråden jag hade gjort så jag gör en ny.
de e så att de är några grannar som har sätt Zazza längre bort i byn hon håller tydligen till vid någon skogskant vid en liten stuga som de bor en dam och en man i med sin hund. hon brukar va på deras gård sa hon och så sa hon att hon klappade henne och att hon verkar jätte trevlig ^^
jag bah: hehe aa hon har sina bra stunder ibland :P
gick dit men hittade ingen Zazza =/
Jag ska dit så snart som möjligt och spåra med Berit så ska vi hitta Zazza gumman =) <3
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Skönt att hon lever! :)
Lycka till!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Bra att du vet på ett ungefär vart hon är! :D Önskar er lycka till.
#1 aa så jag har värts planen för henne!
Att jag kollar runt ifall de e någon som vill ha en gårdskanin som har inhägnad gård som vill ha Zazza på deras gård för de värkar som att hon mår bäst att få vara lös och få springa hur mkt hon vill <3
eller e de dumt ? en tanke bara
#2 jajajmen =)
En del kaniner är mycket duktiga o man kan allså ha en öppen bur till dom, dom går bara ut å äter o skuttar lite sen har dom sin bur som trygghet o det är bäst att stänga in dom på natten så dom inte blir jagade å sen mat. ( av räv,grävling mm) Jag har en sådan kanin som kan skutta runt går inte ifrån trädgården allså men går in i sin utebur, men nu har jag en vän till henne som itne kan detta hon skuttar lite förlågt, där med har jag kompostgaller 8 delar så det blir stort ändå att skutta i för dom 2. En fördel är att man annars kan näta in hela sin trädgård men vi har lite väl stort så det gör jag inte :P Jag hoppas du hittar din lilla kanin.

Jag har en svart rex hane som alltid skuttar lös på gården. Han kommer varje kväll in i ladan och ska ha mat. På dagarna rejsar han runt och äter tulpaner :P

Ja! Vad bra att du vet vart hon håller till nånstans, hoppas du får tag i henne! :)
#5 aa kanske de är någon som vill ha en fin rex tjej på sin gård ^^ hehe
#4 likadan som zazza då =) svart rex =)
#7 japp =)
Jag skulle nog inte göra det, med risken för rävar, grävlingar eller en lös hund som är sugen på lite kaninjakt..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#9 jo precis, men innhägnad gård.