Testikel?
Min lilla kille har fått en avlång mjuk "knöl" i sin högra ljumske nu, där det är hårlöst. Är det testiklarna som börjar falla ned?
Tack på förhand. :)
Mvh,
Moa
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Antagligen :) Låter som det i alla fall, har du någon bild?
Jo, fast inte här där jag sitter på biblioteket. :) Har du någon bild så att jag kan jämföra?
Mvh,
Moa

Tyvär har jag inte det, men du kan lägga in om du har bilder sedan när du kommer hem :)
Tyvärr har jag ingen dator, det är därför jag sitter här på biblioteket. Ska jag sätta in bilder måste jag fara till min pappa, men jag får fixa bild nästa gång jag far dit och hälsar på. :)
Mvh,
Moa
Jag tror iaf. att det är en testikel, du är väl säker på att han är en hane? Hur gammal e han? Min syrra har en kanin och han fällde inte sina tesiklar förän han var ungefär lite yngre än 1 år, han såldes för det för han inte kunde ställas ut men efter att vi köpt han och parat han med en av våra honor fällde han dom xD (Kanske inte hjälper men lite OT blev det väl).
Sjävklart är jag säker på att det är en hane. ^^ :) Han är bara några månader.
Mvh,
Moa

går den o typ förflytta o så ? iaåfall är det säkert en hane :)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
På mina hanar kunde jag både se och känna testiklarna när de var lite drygt 16v gamla (om jag inte minns fel).
Innan dess syntes bara "påsarna". =P

Det är nog ganska olika när de "fäller" dem, Molles gjorde det när han var ett år och två månader och Viggos har redan gjort det och han är drygt fyra månader. :)
Min kanin är bara 8 veckor och jag varken ser eller känner hans testiklar.
#10: Men du ser väl och känner hans pung?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]