Roligt ljud^^
snälla du, visa inte mer bilder på den där kaninen.. Jag håller på att DÖ för den är så hiimla sööt!! Du borde skämmas! (a)
Det knastrar menar du? När kaninen tuggar så är den nöjd.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Varför gör aldrig mina det :(. Måsis som jag haft skit länge har ALDRIG gjort det :'(.

Jodå, det gör mina killar också…
#1 förlåt jag kan inte låta bli,jag är så stolt,måste visa upp honom 
#2 ne typ d låter som dom gör nått med tänderna det går inte att förklara riktigt,men han gör d bara när han har d skönt :P
#5 Låter det som om han hackar tänder typ? :P

#6 det gör rozett, är hon rädd då eller?
#7 Channie verkar njuta då hon hackar tänder, så jag tror det är att de njuter :)
#6 ja exakt,vissa låter jätte mycke medan andra låter lite så man måste lyssna noga för att höra^^
#7 ja vet inte men vissa kaninen kan göra så utan att man ens rör dom:P då tycker dom om dej mycke ,men d kanske finns flera olika ljud d e bara o prova ,håll din kanin i en position som hon/han tycker om sen klappar du lite o så(alla kaniner har speciella ställen dom tycker d e skönast på) då kanske du hör d,kaninen brukar va helt avsnapplad o nästan halvsova(brukar min iaf) lycka till
Ja, han tuggar ^^
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Ibland låter det som att papaya kurrar lite tyst (:

#3 kan va att det inte hörs när din kanin gör de, men om du känner framme vid munnen eller vid kinderna så känner du hur han tuggar. . .
min kanin brukar tugga ibland när jag är med honom i vardags rummet efter att jag gett honom salad då börjar jag klappa honom och då lägger han sig och börjar tugga

Min kanin låter ibland som en gris ;) inte nöff men som minimala grymt :P låter lite konstigt men..hih

#14 Min me! när hon sover så låter hon som en gris grymtar väldigt tyst :P typ snarkar ;D är de bra eller dåligt? någon som vet? :P