Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 2305 ggr
amela87
0

Roligt ljud^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kanin låter konstigt när han njuter av att bli klappad som om han "spinner" d låter roligt Skrattande någon av era kaniner som gör så?

eveluss
0

snälla du, visa inte mer bilder på den där kaninen.. Jag håller på att DÖ för den är så hiimla sööt!! Du borde skämmas! (a)

MarHai
0

Det knastrar menar du? När kaninen tuggar så är den nöjd.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

BuffaloHorizon
0

Varför gör aldrig mina det :(. Måsis som jag haft skit länge har ALDRIG gjort det :'(.

Thumper-KG
0

Jodå, det gör mina killar också…

amela87
0

#1 förlåt jag kan inte låta bli,jag är så stolt,måste visa upp honom Oskyldig

#2  ne typ d låter som dom gör nått med tänderna det går inte att förklara riktigt,men han gör d bara när han har d skönt :P

Jojsan
0

#5 Låter det som om han hackar tänder typ? :P

flikkan
0

#6 det gör rozett, är hon rädd då eller?

Jojsan
0

#7 Channie verkar njuta då hon hackar tänder, så jag tror det är att de njuter :)

amela87
0

#6 ja exakt,vissa låter jätte mycke medan andra låter lite så man måste lyssna noga för att höra^^

#7 ja vet inte men vissa kaninen kan göra så utan att man ens rör dom:P då tycker dom om dej mycke ,men d kanske finns flera olika ljud d e bara o prova ,håll din kanin i en position som hon/han tycker om sen klappar du lite o så(alla kaniner har speciella ställen dom tycker d e skönast på) då kanske du hör d,kaninen brukar va helt avsnapplad o nästan halvsova(brukar min iaf) lycka tillSkrattande

MarHai
0

Ja, han tuggar ^^

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Mkarlsson
0

Ibland låter det som att papaya kurrar lite tyst (:

liee
0

#3 kan va att det inte hörs när din kanin gör de, men om du känner framme vid munnen eller vid kinderna så känner du hur han tuggar. . .

[Yoschi]
0

min kanin brukar tugga ibland när jag är med honom i vardags rummet efter att jag gett honom salad då börjar jag klappa honom och då lägger han sig och börjar tugga

Frajda
0

Min kanin låter ibland som en gris ;) inte nöff men som minimala grymt :P låter lite konstigt men..hih

Fnyan
0

#14 Min me! när hon sover så låter hon som en gris grymtar väldigt tyst :P typ snarkar ;D är de bra eller dåligt? någon som vet? :P