Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 568 ggr
teddykaniner
0

Bra,bra....?

Hej!

Ja,Lova hade ju dött……:( :/

Så nu är hennes 2½ veckor gamla ungar med pappa Bruno.han "sköter" om dem dvs.är med dom.Han har ju varit med förr så….

Ser ut som om dom klarar sej!

*skrev av mej*

Med vänlig hälsning,
Jenny

teddykaniner
0

Jaaa,han är så duktig min lille pöjk!

Med vänlig hälsning,
Jenny

teddykaniner
0

Putt

Med vänlig hälsning,
Jenny

Moonstrike
0

jag kan inget om kaninungar, men diar inte dom fortfarande vid 2½ veckors ålder? :O

Lippo
0

#3: Hon kanske matar de själv med flaska :)

Michiis
0

asså är kaninungarna med sina pappa O.o xD fattar inte riktigt vad du menar.

// Michis

Bejja
0

#5 fattade inte heller.

aliciia
0

kaninungarnas mamma har ju dött, då går det med pappan istället ^^

Bejja
0

#7 Jag skulle nog aldrig släppt så unga kaninungar med en (för dem) helt okänd hane. De klarar sig fint med omvårdnad från en människa.
Har aldrig varit i den situationen då honan har dött dock..

denisesalomonsson
0

jag skullke kunna släppa ungar till en kaninpappa, om man litar på honom, nalle skulle kunna ta emot en lejonbebis bara den får plats i buren x) han e übersnäll :D

Michiis
0

Min hane är oxå snäll mot "sina" ungar. Han bor dock inte med dom.. Fast det skulle nog inte vara något problem att ha ungarna med honom.. Fast då måste han bli lite äldre. xD För just nu juckar han på allt och alla >.< irriterande.. Men han är typ bästa kompis med en av sina avkommor. Jag trodde det inte var sant, men den ungen lade sig över min hane och han bah, okej.. Och sen så slicka min hane ungen.. Och ja ungen ville hela tiden vara med sin pappa xD Haha

// Michis

teddykaniner
0

Asså han är ju supersnäll åt dem! Dom ligger brevid honom,äter lite med honom mm. Vi tar in dom till natten och sen då jag slutar far dom ut med pappa Bruno.

Han gör dem inget,alltså.

Med vänlig hälsning,
Jenny

[Wera]
0

Men ungar diar ju vid 2½ veckors ålder.. matar du dom eller?

[Yoschi]
0

coolt att pappan kan ta handom och dessutom vara så snäll mot ungarna det trodde jag inte gick

matar du dom ? dom diar väll vid 2 och enhalv veckors ålder?

Michiis
0

mina ungar diade ganska länge pluss att dom åt vanligt torrfoder.. :S fast jag vet inte hur länge dom diade för jag fick aldrig se dom dia XD

// Michis

teddykaniner
0

Jo,jag matar dem med spruta :P spepter modersmjölkersättning

Med vänlig hälsning,
Jenny