Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 963 ggr
mintooo
0

Klar!

Äntligen ärmin nya hemsida KLAR!

Kola in den och snälla säg vad du tycker=)

www.piczo.com/mintooo

PaaatyPalm
0

Jätte fin (: störde mej litte på reklamen som var runt och ploppade upp, men det kommer man ju inte ifrån, alla har jud et lixom :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Frida
0

Fin och väldigt… rosa =) Du kanske ska fundera på att ändra färgerna på texten i den lilla rutan längst ner till vänster. När textstorleken är så liten är det svårt att se vad det står när du har de färgerna.
Stor bokstav på ord mitt i texten (som inte ska ha det) är inte att föredra.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

mintooo
0

Okej , tar emot all kritik =) mendet är bra att få höra någon annans åsikter. ja, rosa är min huvud färg.. man måste ju ha någon. Rosa,orange,vit.. övriga färger kommer väl in i iconerna.

mintooo
0

Har även ändrat texten i min Shout box.

Viljans
0

Tyckte den hade lite starka färger, men annars va den superfin !:D

mintooo
0

Okej =)

mintooo
0

jag är faktist nöjd med den , jag är inte så teknisk så jag trodde alldrig jag skulle få den så bra…

mintooo
0

=) skriv på alla xD

kastanjen
0

Skit snygg!! Älskade färgerna, gillar också rosa Glad Det enda som jag tyckte var lite jobbigt var den vita texten, den var lite svår att läsa, mycket bättre på första sidan.

[Wera]
0

Vem har fött upp din hermelin Sahara ?? :)

mintooo
0

xD det är ingen hermelin… det står ovan ..

Melike
0

det ser väl vem som helst att det inte är en hermelin:S

Tina-A
0

Tycker det blev fint!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Wera]
0

jo men jag såg fel x) jag såg det strax efter att jag skickade frågan.. Jag tog bara fel >.> Det var för 2007 fick vi en kull med hermeliner i färgen black and tan och mamman var lite stor för att vara hermelin (hon var hermelin hon hade stam). Och en av kaninerna hette Sahara som jag sålde och hon liknade lite för hon hade dessutom långa öron än vad en hermelin "ska ha". Men det stod ju 2008 att hon var född ^^ men jag vela endå fråga.

26 mars 2008 är min kanin också född ;D

[Wera]
0

Det kanske skulle stå i Vilken färg? på hermelinerna du kommer föda upp ?? ;D Jag undrar bara också, ska du föda/föder du upp hermeliner? För du har ju "bara" (om det är alla dina kaniner) en hane som är hermelin och 2 honor som inte är hermelin ju :S ?

Jordgubbsgodis
0

Jättefin!

mintooo
0

#15 Jo, jag tänker fortsätta med rasen hermelin, just nu har jag Erik som en början , vill inte köpa in det första bästa, men jag väntar en avelshona nångång i höst=) vill liksom inte bara ta vilken kanin som hellst , förresten så blir det chinchillafärgade hermeliner eftersom erik har anlag från det i sin stam=)

mintooo
0

sådärja , har ändrat lite nu med det=P

Lippo
0

Åh vad fin layout! :) Jättefin sida!

sputtnick_plexus
0

Tycker den va fin :)

Johanna-
0

Fin :)

[Wera]
0

okeei :D Jag föder upp dvv vit blåögd men jag väntar 1-2 honor snart. Min syrra föder upp hermeliner i färgen black and tan.

annaforsgren
0

jag har också gjort sida på piczo, men jag stör mig lite på att menyn inte finns med helatiden:P fast den är jättelätt att skapa en hemsida på!:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus