Halvlånghårig dvv söker hem!!
Letar nu ett hem till min älskade lilla pojke! Han är otroligt ohanterad och ganska rädd av sig, dock aldrig varit aggresiv! otroligt spratlig, som ni hör är han verkligen inte en nybörjar kanin.. Jag har hanterat hoom flera ggr om dagen denna vecka och har redan gjort framsteg!
Jag vet inte vad det är för ngt i honom men hans pappa var långhårig och mamman korthåriga, han har otroligt lång päls på tassar!
Jag vet inte varför men jag föll för honom direkt och skulle mer än gärna ha honom är hemma! men tyvärr har jag inte ork föör fler kaniner just nu!
Är det ngn som vill ha en utmaning och en vän för livet så är min bäbis den för er!!!
Han finns i Uppsala
Hoppas du hittar ett kanonbra hem till pojken.
putt
bild ^^?
kan tyvärr inte ta honom
Skulle ev kunna ta honom. Får höra lite med familjen.

Ja det hoppas jag med! jag har tyvärr ingen bild på honom, kan fixa en i helgen, har tänkt att han ska få bo hos mig i hlgen så han får lite sällskap!:) Ja hör med familjen du!
Kan tyvär inte ta honom! Men skulle eventuellt kunna se om några jag känner kan ha honom, dem har kaninvana dessutom bor vi i Uppsala så transport skulle inte vara något problem
Jag är inte intresserad, men för att få lite fler intressenter kan du väl berätta lite mer om pojken? ;)
Var heter han, t.ex.?
Ålder?
Uppfödare?
Beskrivning på hur han ser ut?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#6 kanske var lite otydlig, jag vet igenting om honom om jag ska vara ärlig. Jag vet att hans pappa var långhårig dvv och mamman korthårig.
De ligger till såhär, meningen var att han skulle bli en "avelshanne". som tur var hann jag sätta stopp för det, då han är mer vild än tam. samt har tångbett! Så därför letar jag nu ett hem till honom.
Och som sagt så är han ingen nybörjar kanin. utan en otroligt van kaninmänniska behövs. Inget för ett litet barn då han spratlat hemsk. Jag har som sagt gjort framsteg på bara den här veckan!
Här behövs det tränas!!