En gammal kär kompis från Uppsala kommer till mig och hälsar på med sina två shelties. Vi ska till hundutställning i österbybruk och kolla lite :) Sedan är det fotbollsmatch på söndag, ska kanske hoppa över det, men jag vet inte riktigt. :) Du då?
Mvh Sigrid

#1: Vad kul! :)
**
fredag**: Pyssla om kaninerna, inget speciellt annars.
*lördag*: Träna till kemiprov, hoppträna Lippo & Viggo, titta på eurovision song contest :)
*söndag*: Inget speciellt.
Ska inte göra så mycket den här helgen :D
Ikväll ska jag på fest, imorrn ska jag kolla på Eurovision hos mamma, o va hundvakt till min pappas tre hundar.
Haha, min sambo har vart o skaffat sig en kungspyton idag xD

Fredga: varit på skolan. Efter skolan har jag varit ute med kaninerna. Snart ska jag på ridning. Ikväll ska jag vara med min kompis lina!:)
Lördag: Inget spec vara i stallet, vara med kaninerna;)
Söndag: Likadant som lördag:)
Fredag: Inte så mycket, fixa hos kaninerna.
Lördag: Inflyttningsfest hos en kompis/sova över.
Söndag: plugga…
- Mvh Emma
Fredag: Idag har jag varit i skolan, efter skolan satte jag mig vid datorn & såg andra avenyn. Sen gick jag ut till kaninerna, städade alla burar & motionerade =)
Lördag: Kajsa ska komma & sova :) Har match på förmiddagen (fotboll) vara med kaninerna :)
Söndag: Vara med Kajsa, ridning, kaninerna :)

Fredag; Konsert, ska hjälpa till. Härligt! Sen kommer två tjejer från sthlm som ska sova här till imorrn ;)
Lördag: Tävling
Söndag: Tävlnig.

Ikväll ska jag till en sjö och fiska samt grilla :D

Vet inte. Göra lite som möjligt som vanligt xD
**Fredag;
**va hemma, eftersom ja har ont i knäna :/
**Lördag;
**Ikea, köpa en bokhylla ( bugga till marsvinsbur ;P )
Söndag;
Bygga på buren om ja köper en sån ;D
å plugga ><
Fredag: Slapp (som vanligt på Fredag) :D
Lördag: Städa kaninburar (om de inte blir på Söndag förmiddag), klippa gräs och se på Eurovision song Contest på kvällen * Hejja Sverige! *
Söndag: Kanske städa kaninburar (om det inte är gjort på lördan) och såklart fira mamma på morsdag!! :D
Fredag: Packa lite inför resan till Tyskland
Lördag: Fixa Muffins bur och hämta hö och halm
Söndag: Packa klart och vara nervös inför Tyskland resan :P
Emma
Jag ska städa hos kaninerna, fixa lite sommarburar, sära på Missy och Azka och även Ping Pong och Lollipop.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#14 får man fråga varför du ska sära på Ping Pong och Lollipop? :P
Emma