Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 396 ggr
ParaKiss
0

OT: Freewebs

Det är så att jag har märkt att på mina sidor så är det vitt tjock sträck som rör sig upp och ner allt eftersom man rör sidan upp och ner. och den ska inte va där. Fattar inte hur den kom dit. Är så på alla mina sidor på freewebs! Jag vet inte om ni kan se det också,, eller om det kanske är på min sida…. www.freewebs.com/huvudsida har testat o ändra på template. Men den är kvar…

Någon som vet vad det är för fel? :/

ParaKiss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så hära serre ut som

Anett Lindbom
0

Men det är väll fint med ett sånt fint vitt streck=)Skrattande Men varför den vill vara på din hemsida vet jag inte, den kanske trivs bra där bland djuren=))Glad

Ps: Varför är inte du i skolan min kära dotter, jag sitter här och väntar på att du ska komma ju??

ParaKiss
0

Jag börjar nämligen 14 idag ;)

nä. det är inte alls fint ;( inte när man själv har lagt till den dära. Plus att den är så på alla mina sidor… fattar noll ;/ jätte drygt… Äh. får lära mig o bygga på html eller nå och bygga eget…  eller nåt sånt :P

Anett Lindbom
0

Ja det är himla irriterande när det inte fungerar som man själv vill när man fixar med hemsidor, man kan ju bli så himla tokarg ju=))

aliciia
0

skummt :s

ParaKiss
0

#4 Jo precis. :/ allt känns som att det går åt pipsvängen idag.

#5 Jo det är ju de :/ Hoppas att det är något som kommer att försvinna snart!!

Viljans
0

Hoppas de försvinner :)

BuffaloHorizon
0

Är det enbart din hemsida du har det problemet på?

ParaKiss
0

japp. har ju det.

Frida
0

Jag tror att problemet ligger i din webbläsare. För jag har nu varit inne på din sida och ser inget streck utan allt är som vanligt.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

ParaKiss
0

Det är borta nu tydligen . tack och lov. Var flera som hade sett det tidigare me. men nu så äre borta! skönt. Så det var väll nå bugg som låg hos dom.