Nya Bilder! :D
Nu kommer det bilder på kaninerna.
Groszek (min foderkanin) ska flytta hem snart, Stampe kanske ska flytta till Kajsa , Otto ska kanske åka till en tjej som gör så att han blir lugnare , Cescar ska fortsätta leva livet här och Tindra mår bra. :)
Kommentera Inte Förrän Jag Säger Till!!!

Bild 10 - Han ville verkligen komma ut <3 :) Bara så att ni vet så är han tillsalu , eller han bortskänkes med innebur och matskål,vattenflaska/skål och hus. Och Toalätt låda. Han är ute kanin, vid intresse så kan ni PMa mig eller skriva här (: Han går ihop med dom flesta, iaf alla hannar som jag har förutom Otto då.. :)

Nu kan ni kommentera (:
Söötisar på alla :) Är det Otto som jag kanske skulle göra han lite snällare, ja försöka? tror det var du jag mejlade att jag kunde göra han snällar. jag bor i dalarna/gäveborgslän och du bor vell i Uppsala?

#13 Ja det är han (:
Jag bor typ vid Enköping, om du vet var det ligger? (:
Guud vad söt tindra var:)

Jättefina #4 var ju bara för härlig 
Vad söta!
Åh vilken söt samling :) Tindra var ju helt underbar!

Jättesöta<3
gud va fina din akaniner är
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jättefina kaniner romana! <3 Är kär i Tindra :)

#15 Tack :)<3 #16 Hahah tack :) #17 Tack :D #18 Ja hon är speciell , tack :) #19 taack :D<3 #20 Tacktack :) #21 Alla är de :D Tack ! ;D<3

Naaw sötnosarna <33 Kan inte du vara snäll och lägga in bilden när Ceasar försöker "äta" upp Inka? ;DxD

sötnosarna:D Kan medela att Groszek är helt underbar<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#23 Hahahah xD Okej (A) #24 Jaaaa (:<3
Tindra är så förbasskat söt och absolut min favorit kanin här på KiF. Otroligt vacker. Beundrar henne så <33

#26 Åhh! :D<3 Nu blir hon sååå glad när hon för höra att hon har en beundrare :D<3
#28 Tror jag säkert men hon är otroligt vacker. Vill bara gosa ihjäl henne <33 :)

#31 :D<3

#30 shit, skicken sötnos!

#33 Tack :)<3
Jättesöta

#35 Tack,, (:

#29 Hahahah xD Du får gärna gosa, men inte ihjäl (A) ;D<3

Själv är man ju kär i Stampe Dampe ^^ Heh

#38 Jaa såklart du är :D<3
#14 nja vet ej vart det ligger, men ska kolla^^

#27: HAHAHHAHAH x'D Älskar den bilden <3
#41 Jag också XD<3
söta bilder :)