såå stolt

#1 är det en blå gul japan ? xD är kass på färger men as fiin ^^
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Söta :)
Naaw…så söta:)

#2 Ja det är det… ganska ljus
Söta.:)
Underbara! <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jättesöta <3
Gud så söta <3

Fräsiga!
Hur gamla ska dom vara för att man ska kunna börja plocka lite med dom? (altså hålla i dom o peta lite pårom):P
Får en kull om en månad typ.. ska para min imårrn :P
Min kritvita och en hel brun dvv :D

1 vecka - 10 dagar så där, typ..
Åh vad härligt :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Å va snygga!
Ojva stora de blitt! :)
söta<3
Jättesöta! :D

#10 det beror ju helt på mamman, hur trygg hon är med att du är där och plockar. Men man måste ju titta till dem varje dag och kolla så att där inte är några döda. Men generellt sett så tycker jag att innan de har lämnat boet så ska man pilla så lite som möjligt på dem.

Ska försöka hinna ta nya kort på dem idag. Igår öppnade resten av ungarna ögonen. De växer ju så sjukt fort. 11 dagar gamla idag.
#16 ja, men det är som du säger, det beror på hur mamman är och man känner ju sin kanin bäst själv så men får se lite hur hon är och så hon inte bli allt för orolig :) Men känner man kaninen bra och hon litar på en i vanliga fall så brukar det inte vara någon fara!
Har själv haft fyra kullar och har hållt på med ungara från de va nyfödda och det har aldrig vatt nått problem, honorna har suttit antingen och kollat in i boet när man har vatt där eller så har satt sig en bit ifrån, men aldrig attakerat eller nått sånt, dom har aldrig skyddat boet och ungara från mig.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

naaaw, gud vad söta, dom var fin färg :) ^^
Vilken vacker teckning de har på pälsen!

Vad söta!

Här är den mörkaste av dem, dock är den inte riktigt så mörk som det ser ut på kortet, färgerna blev lite missvisande.

jätte fina :)

Vad söta! :)

**puttar upp lite för att säga att det finns nya bilder på min hemsida om någon är intresserad** 
Söta, vad heter din hemsida då? :)

åhh!:D<33
#33 Ok, ska genast kika :)

Vilka små sötpluttar! :D
// Nathalie

#37, vilka enormt fina teddysar du har!

Åh hvad söta dom är :D<3

Whow, jättefina teddysar…