OT - Ska ta en paus..
.. från kif. Känns jättejobbigt men det är alldeles för mycket som har hänt här hemma. Jättemycket med familjen och skolan, finns knappt någon tid över till annat…
Så jag har valt att ta paus. Tänker kanske kika in då och då, men inte skriva så mycket eftersom att jag hellre är med kaninerna den lediga tiden.
Kan lägga till att kaninerna mår superbra båda två, dom leker tillsammans i hagen och så. Myra och jag har tappat kontakten lite och det är en av anledningarna till att jag väljer att skippa datorn så att jag kan bygga upp vårat förtroende för varandra igen.
Ha det bra och sköt om er! Kommer sakna er jättemycket, men jag lovar att komma tillbaka när det är bättre.
- Emmy.

okej, kom snart tillbaka! =)
the vanity, it becomes insanity
Ok "/
Men :/
Skynda dig tillbaka! <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hejdå, välkommen tillbaka:)<3

Gumman kmr sakna dig.. Du måste skicka sms men just nu har jag inga pengar så kan inte svara xD
Sköt om dig <3
Nej, vad tråkigt! Men hoppas att allt löser sig eller så. Ha det så bra! :) <3
Emma
Ha det bra medan du har paus! Kom tillbaka snart! :)

Hade gött sålänge och se till att komma tbx snart :)
Ha det bra och lycka till med Myran! Hoppas du kommer tillbaka snart:)
Ta hand om dig :)

Ha're bra ! <3
Ha det bra, kommer sakna dig :|<3
ha dt bra

Den här pausen känns inte lika aktuell längre! :) Jag har löst allt. Nästan.
:(
du är allid välkommen tillbaka, :)

#14: Så Braaa! Välkommen tebax.. :-)
#14: Yay :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

kul att det löst sig:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Vad bra att det löst sig :)
Är det någon mer än jag smom tycker att det vimlar av såna här inlägg?´
Alltså, det här e väl ändå ett kaninforum? Alla medlemmar är väl inte aktiva här ibland på forumet, och vem bryr sig om det? Hade alla skrivit dessa inlägg så hade det vimlat ännu mer av dem.
Ledsen Emsaaan, men det är vad jag tycker… Och jag hoppas inte att någon blir sur på mig p.g.a det. För det är inte meningen att vara taskig mot någon..
#20 jag tycker det är bra att de akriva medlemmarna skriver sånna här ibland. För annars sitter jag och undrar var dom tagit vägen (A)
- Mvh Emma

Synd :/ Snabba dej tillbaka!

#15 och 22 "Den här pausen känns inte lika aktuell längre! :) Jag har löst allt. Nästan."
Alltså inte för vara elak, men det verkar inte som att folk inte läser inläggen? Det är rätt störande att folk skriver något som inte är aktuellt typ…

#23 ursäkta, jag läste bara inte alla inläggen?

Nu har det hänt massor. Mina två bästa vänner hatar mig. Men kommer ändå vara kvar…

okej ,hoppas allt löser sig! :)
#25; Jag hatar dig aldrig (: <3
Prata med mig, länge sedan vi pratade sist :(
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hoppas det löser sig!
Sköt om dig! :)
Hoppas det löser sig!
Kul att du blir kvar iallafall :)

#27 Ska jag prata med dig? Du är ju aldrig inne på msn din elaking! ^^, har du pengar på mobilen? PUSS PÅ DIG CLARA <3
Tack alla! :')
(JAG ÄR TILLBAKA!)

#20 Du får självklart tycka vad du vill, men jag håller med KvirrZ. Och om jag inte hade skrivit om jag försvann så skulle jag gå och tänka på det jämt… Att folk undrar var jag är alltså.