Jappos värsta rymmning :/
För någon vecka sedan, då det fortfarande var varmt. Släppte jag Jappo i hagen där hon har sin innebur, så hon skulle få springa. Jag la ingenting över hagen eftersom min låtsas pappa var ute. Sen så gick jag in i ca 5 minuter. Sedan gick jag ut för att kolla till Jappo, Hon var borta! Jag fick panik och sprang till mamma och skrek att Jappo var borta! Min låtsas pappa hade då börjat Klippa gräset! Jag och mamma letade efter henne ett tag, sen miste jag hoppet. Jag började gråta och inbilla mig att min låtsas pappa kört över henne :/. Jag skriker då att Jappo är borta och vi börjar leta, sen ser vi henne sittandes under bilen! Så jag lägger mig på mage och lockar på henne, men busig som hon är springer hon iväg! Hon springer under altan! Och jag visste inte vart Tiger var! Men jag la mig ner på mage och började locka på henne igen, men hon stannade där under ett långt tag innan hon sprang ut på andra sidan altanen! Hon sprang till vägen som går utanför här och jag får ta tag i henne hårt :/ Men det var verkligen nödvändigt :( Ville inte att hon skulle bli överkörd! Sen gosar jag med Jappo en stund<33
Ville bara skriva av mig för det var så nära! :/

hehe får dom smak på friheten så kan det vara svårt att stoppa dom =)
Tur att du fick fast henne!
Med vänlig hälsning,
Jenny
Vad bra att du fick fast henne igen! Om de springer ut på vägen kan ju vad som helst händao_O

Vilken tur för dig också Jennie! :)
Tur att du fick fast henne! =)

Ja gud, tänk om hon sprang ut på vägen *rysa*
#6 Det hade verkligen inte varit bra:( Frallan har gjort det flera gånger och det är riktgt läskigt, det vrider sig riktigt i magen. Fast på våran gata kör inte så mycket bilar men det händer ju.
Tur att du fick fast henne!
Usch, vad hemskt, tur att du fick fast henne i alla fall!
jag hade en ursöt kanin som var en dvärgvädur hon kunde gå lös när man var ute gick alltid in i sin "hundgårdsbur" när hon tyckte att friheten fick räcka den dagen :) Man kunde ropa på henne å ge henne en godis sen så följde hon efter in i buren om man skulle gå in, hon va kalasbra ingen rymmare där inte. Sen har vi ju Rhu hon gillar att gräva å tar en chans om den komemr men rymmer aldrig så långt utan hon går oxå tillbaka till sin bur fast inte in :) stannar igemter den tror att det kan vara hennes lilla kompis som håller henne kvar så rymma utan henne gör hon inte.