En vecka
Nu äre bara en vecka kvar tills Emblas ungar kommer :)
(L)

Åhhh Spännande :)
Spännande :) hoppas det blir nåt och att allt går bra!

Spännande (: hoppas det går bra (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Gud vad spännande:) Jag hoppas att det är några den här gången:D Tänk dig, Frallans ungar på lördag och sen Emblas ungar och sen Englas ungar!! Vilken superduper framtid;)
HIHIHI, :)
jao
Lycka till :)
Vad kul! Vem är det som är hanen?

Nä va kul, vet hur de e :D:D (har en kull som mnu e 2½ vecka gammla) hihh :D

Spännande :)
Skulle du kunna lägga in en bild på mamman? :)

Åh.. hoppas att allt kommer att gå bra!
Va fin hanen var också!

tyckte att hanens huvud var lite mesigt.. men det blir säkert fina ungar..
Sen får man tänka på att isabellahermelutter är ovanliga.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#12 Jag tyckte det var ett vettigt huvud med tanke på de intrycka nosar man brukar se på dem….

Hm.. platta och runda huvuden är ju som det en vill ha.. iallafall vad en domare söker hos en hermelin , men alla har väl sin egen åsikt?…
Jag tycker det är urgulligt med platt nos och runt huvud, min förra kanin hade det. otroligt fint huvud hade han men han dog ju, ska köpa nya imorgon. Älskar hermeliner med liten rund kropp med platt nos <333 Faller för sånna.

Jag med (L)
#10 Aha, söt!

tsss.
#21: Vad menar du med "tsss" ? :S
#22 Håller med:O
Jag hoppas att det blir ungar, även om jag kanske inte tror att det är några eftersom hon aldrig har fått hitills men ALLT kan hända:) ungarna kommer att bli underbara om de kommer<3

Isabella hermelin är rätt ovanligt, det finns inte så många och de som finns är kanske inte de mest rastypiska kaniner ni har sett. Ha tålamod, om ett tag då det har avlats mer på isabellorna så kommer kropparna att förbättras och så, för än har man inte kommit så långt i isabellaaveln.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Putt!
Åh, va kul :)
Kul :)
Vad roligt! Håller tummarna för att hon är dräktig! Supersnygg hane dessutom. Tyckte han var jättefin faktiskt :)