Bilder på Burar ?
Hej :) Jag är väldigt nyfiken på hur allas burar ser ut, Kan ni inte lägga ut bilder och visa dom ? :)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

Ingen ;(?
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

putt
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Jag tror det finns en hel den sonna här trådar bara du söker lite :)
Jag kan skicka bilder på mina burar när jag fottat några ;P
// Michis

:D
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#3 man kanske vill ha några nya trådar O..o
// Michis

#6 Men det blir väl jobbigt att skicka in alla sina bilder igen, när det redan finns trådar fulla med bilder?
*Springer ut med kameran, vänta ni bara!*
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se

(Om ni undrar varför det är såå stökigt så är det på grund av att vi har vildkaniner på gården som bajser överallt)
Jag bygger alla mina kaninburar själv, eftersom jag vet vad jag behöver och vill ha. Jag har inga bilder på dem, så jag fotade iallafall min favoritbur och här är den. Det är en jättesmart bur.
Eftersom jag låter takstommen sticka ut kan man bära runt burarna så jag kan få nytt gräs i dem hela tiden. Dessa andvänds under sommaren och under vintern flyttar de in i stallet igen, bilder på de burarna kommer!
Jag har haft många busiga rymmlingar, då de nyfikna kaninungarna gärna klätrar ut på den sneda väggen^^ Med en Sönderklippt och fastklamrad presänning är det alltid tort och skönt :)

Tack för svaren :D jag är rätt ny här på sidan, så jag vet knappt vart jag ska söka ;( Kramen :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Här är Frallans bur
Inuti
Bodelen och sitthyllan
Det lilla fönstret vid sitthyllan
Vilken mysig bur =) Sån vill jag också ha ^^
#18 Tackar:D

Mysigt att ha kanin i box ^^ de får ju så stort och rymligt då =)

#26 ja det är jätte bra :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Jag älskar FLisan93's bur, så fin! håller på att bygga en just nu och fått liite inspiration från den :)

24# Ojoj va mycket sysselsättning dom har:D Skulle också vilja ha mina så där:D

#34 hehe :P , jo det är bra & iomed att jag är borta imprecip hela dagarna ( är i skolan ) så måste de ha något o göra :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Har ingen bild, men min ser ungefär ut som NaObies stora utebur. Den har han hela året
#30 haha;D Klyfftigt:D
Jag funderar på att gräva upp en störra del av trädgården, lägga i ett nät med stora maskor (ett sådant man har runt fotbollsplaner m.m? ) på ungefär en halvmeters djup, lägga tillbaka all jord, odla nytt gräs ovanpå & bygga en stor utebur ovanpå. Då kan de gräva bäst de vill de små rackarna :)
#33 fin bur! :)

#38 tack :)…
precis så har vi gjort med denna buren me då Tova verkligen gillar att gräva hehe :)..fast vi måste så nytt gräs varje vår då den till hösten mest består av jord och hål..
#28 joo så skulle jag också vilja göra! :D

#41 o 43 man tackar :)…det va ett himmla jobb med dem hehe…fick ta hjälp av starka killar (pappa o storebror) annars hade d nog inte gått :)..den lilla buren har min lillasyster gjort mest på, målat o så…
Innan dessa hade vi en liten skruttig bur som höll på o rasa samman tillslut hehe
Här är en bild på gamla buren..hade ingen bättre..men lite ser man bakom Daisy iaf :)
NaObie, dina burar är sååå snygga:D Pappa skulkle aldrig gå med på att bygga en sån bur;) Haha
#47-#49 har du inte nån sitthylla eller liknande till dem? :)
Emma
#50 Hade kartong tidigare med både sitthylla och hus men dem blev uppkäkade och nu har vi slut på kartonger. Får bygga en så snart ekonomin tillåter.
#51 haha vilka busar ;). Ok
Emma
putt