Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 313 ggr
[Wera]
0

Utställning imorgon <3

Åh, längtar som f*n! Ska på kanin utställning imorgon, jag ska vara hos min kompis klockan 08.00 och så åker vi till Mora som tar ca 45min.. :) Jag ska ställa ut min kanin som dessutom flyttar imorgon, och min kompis ska ställa ut sin kull som grupp (klass M). Och så ska jag dessutom köpa en 4-fackare :D Och 2 nya avels kaniner :D:D:D:D Åh, vad kul asså..

Jag läängtar <33 MNen det kommer säkert snöa eller regna (det snöar nu). Varje år har det regnat på utställningen >.> Usch.. och det värsta är att utställningen hålls utomhus., förutom där dommarna sitter.

Vela bara skriva av mig ^^

aliciia
0

Lycka till :)   var ligger mora (?)

Majsbecka
0

Kuuuul :D Lycka till :)

[Wera]
0

#1 Mora ligger i Dalarna :)

Veero
0

Ja fan vad kul det ska bli :D fast tänk om det snöar eller regnar som vanligt -.- ?

Zvintos
0

Synd man inte är medlem i SKAF ännu då. =P
Hade iofs inte åkt till Mora ändå, har 15 mil enkel resa.
Lite för dyrt och svårt att ta sig dit, när man inte har varken körkort eller bil.

Får hoppas det går bra för dig! ^^

[Wera]
0

#5 Tack :) Jag bor i en bit från Edsbyn så sammanlagt är det ungefär 8 mil från mig till Mora ;)

aliciia
0

jag har 50mil enkal resa , så ja ska inte dit ;D men Lycka till massor :d

Michiis
0

Hihi, jag är wera s kompis, som ska ställa ut ungar i klass M :D xD Jag längtar oxå tills imorrn ;D <3 Feht med skojj ska det bli.. FÖrresten kommer det bli första gången jag ska hopp tävla :D

// Michis

PaaatyPalm
0

Lycka till :p , vad ska du ställa ut, förståss kaniner med vilka :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Jojsan
0

Vad kul! Lycka till med allt då! Skrattande