Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 680 ggr
Veero
0

OT- det snöar :O

Asso herregud det snöar för fullt här :O det är 16 maj, det ska vara soligt då! Det har snöat sen igår kväll och det snöar än -.- imorgon ska jag på utställning med kaninerna och tänk om det är snö där med, då inge kul! SUCK, hatar snöö.. igår tänkte jag kan det inte bli snö istället för regn, och så blev det det, :@ tänkte fel dåå, för regn bättre än snö *tror jag*. Måste bara skriva av mig.

MASSA SNÖ HÄR :@

Romana_12
0

Fy vad jobbigt! :O , här är de regn.. :(

Veero
0

#1 ja, asa jobbigt, hästarna står inne nu för dom hatar att stå ute i regn (mycket då) och när det snöar mycket, så nu hoppas jag att dom blir torra :) nu har det slutat att snöa :D nu faller det en massa snö ner från träden så man vill inte gå där under nu >.< Får se om kaninerna kan gå ut i dom andra gårdarna med gräs :)

Romana_12
0

Men asså, hade ni typ varmt och grönt och så började de snöa? :/

Veero
0

#3 ja det var varmt och en massa gräs, och det är tak över gårdarna så gräset är kvar.

Det har börjat snöa igen -.-

mintooo
0

det ös snöade här också igår xD

Romana_12
0

Bläääää vad jobbigt ;( #5 Kul! :D (Inte) xD

Veero
0

#5 okej :/

#6 hah okej XD ne inge kul -.-

senna
0

Här nere är det jättevarmt och skönt. solen lyser som bara den. dock lite molnigt idag. men det gör inget. :)

ParaKiss
0

Här snöade det också hela kvällen. vet inte hur det såg ut inatt. Men var regn när jag vaknade och på förmiddagen bara =) Tror det små regnar fortfarande lite =)

Lans
0

Skulle jag gjort en tråd för varje gång de snöar skulle jag fått göra det typ varannan dag (x  Men idag snöar de faktiskt inte (: Fast är ju fortfarande maaassa snö kvar här. inge kul inte.

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

ParaKiss
0

#10 Hur långt upp bor du då? ^^

Lans
0

#11 Långt upp? Ne jag bor juju NERE i kiruna (;

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Ync
0

HAHHA, :)
Här lyste solen nyss, den gick i moln,
men ingen snö eller regn ;)

ParaKiss
0

jasså så långt "ner" :P

Michiis
0

Hehe, veero, du ska väll inte på utställning imorn ;O , är inte du sjuk :S ?

// Michis

Michiis
0

Ojj.. hur skickade jag det ?? Aja, XD .. HAhah..

Okej, nu kommer jag till ämnet.. Jag äter kött, men inte för att jag hatar djur.. Utan för det första inte får blir vegetarian och för det andra så finns det mycket kroppen behöver som finns i kött..  Men jag är så trött på alla vegetarianer som går och säger; du äter kött, du hatar djur, fattar du inte att du äter lik? m.m.. Asså , lite överdrivet! Sluta hacka på oss som äter kött! För det är inte snällt! Vi är skapta såå.. Fatta om ett lejon t ex inte kan äta kött.. ja då skulle dom ju dö ut.. Vrf går ni inte och säger åt katter, tigrar, lejon ja alla djur som äter kött elller som lever på det.. Vrf hackar ni inte på dom!? joo men det fattar ni väll dom är ju djur.. Men det är ju vi människor oxå. Och grisar och sånna där djur dödas ju inte bara enbart till mäniskor utan till katter och hundar oxå.. Borde inte ni veggosar typ kränka hundar och katter då oxå?? Aja, det är så jävla elakt att kränka oss människor som äter kött.. Jag har inge problem om att ni inte äter kött.. Så då borde ni vara lika snälla mot oss som äter köttt.. ingen köttisätare som håller med!? Har många hundar och katter vid min sida just nu xP

// Michis

Michiis
0

meeehhn.. vrf kommer det på fel ställe för? :S :O

// Michis

flisan93
0

#17 HAHAH:')

mintooo
0

hemma hos farsan ser man inte enns gräsmattan xD fullt me snöö..

Majsbecka
0

Oj :O Här är det bart på backen och brjörkarna är utslagna :) Soligt men inte så jättevarmt ;P

flikkan
0

Soligt :D

Lendsi
0

Här är det bara sol, fast just nu har solen gått i moln :)

Jojsan
0

Här har det också snöat i flera dagar.. (inte hela tiden då, med uppehåll). Vill ju ha sommar!

Veero
0

#15  jo jag ska till utställningen ;P jag hade ju ont i magen förra utställningen med ju.. så det gör inget att jag går till denna med, fast det var en plåga i förra -.-

Michiis
0

Men, du kunde ju inte gå till skolan.. Men du kan gå på uts? :S , konstigt.. Jag vill iaf inte bli sjuk:S Du borde iaf inte gå på utställningen om du är sjuk.. För vi kommer ju vara ute och det kommer vara kallt.. Då är det inge bra för dig. Och om du kan gå på utställningen då borde du ju ha kunnat gå i skolan idag? Jag tycker iaf du borde stanna hemma när du är sjuk.. Du ställer ju ändå inte ut något djur, så vad har du att missa!?..

Det spöregnar här och är kallt, på morgonen snöade det lite lätt xP

// Michis

Flippa
0

det har varit jätte soligt här. imorse snöade det lite . och nu regnar det för fullt :'/

Naaathaaa
0

Häär det superfint väder som nästan alltid ;) typ 20 grader varmt i skuggan o bara lite blåsigt.

[Wera]
0

Det snöar här, vi bor i Edsbyn (Dalarna/Gävleborg) gräsen lixom. Det var ungefär 1dm snö på bilen, på marken var det mindre för de smälte när de landa men det var snö. Några dagar innan hade det regnat och varit ruggigt men det hade varit jätte varmt och sol ungefär 5-6 dagar innan. Och då kunde man gå naken ju xP Det var asa varmt då. Men nu är det kallt och snö.

Noa-Nisse
0

oj, jag har nästan precis legat ute och solat i 22 graders solsken!! :D:D: ahh, jag älskar det

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Wera]
0

Vad fuskit <33 Vill haa soolen *ge meei*

Clariiz
0

Vi har det varmt och skönt :) I helgen var det över 40 grader i solen och runt 25 i skuggan :).
Idag har det regnat lite och är lite molningt men det är ingen fara (:

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

RoSa-RoSeN
0

De är målnit här =/ Snälla solen kom hit!! ^^

PaaatyPalm
0

Sommar o sol här xD

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Kristall
0

Hehe, här var det lite över 20 grader i skuggan för några dagar sen.. :D Idag har det dock varit endast ett par plusgrader ute och molnigt, men det har ändå inte känts så kallt.. blev varmare nu under dagen. :) Jag hann faktiskt få liite, lite färg på armarna innan det började regna (vilket det har gjort de senaste dagarna). ^^ (En fördel med att bo nästan längst söderut i landet :D)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Taci
0

Herregud :S Jag är glad att jag bor i söder^^ Tiptop väder =)

Tina-A
0

Här har det regnat idag men det har blivit lite soligare nu på eftermiddagen.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Sosso
0

Nej vad jobbigt :O

Veero
0

Snön har nyligen smält och så ska det börja snöa i gen -.- vill ha SOL och imorgon är det utställning och den är ute och jag vill ha soooool!!!!!!!!! :D