Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 784 ggr
Llinnea-
0

Hopp/kel kull. Intresserade?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej malaika ska ju som sagt ha en kull i helgen (någon gång mellan den 20 maj - 23 maj). Kullen kommer bli hopp/kel kaniner.
Jag undrar om det finns några intresserade?

Malaika är en hoppkanin med hoppstamm.
Hennes pappa heter Grenens Unbreakable of Jasmine och är hoppkanin. Han är klassad i elit i både rak, krok även höjd.

Malaika är en underbar kanin med en stor personlighet. Hon älskar att springa runt fritt på golvet. Sen kommer hon när hon till en när hon vill. Ibland är hon ur mysig och kommer och puttar på en när hon vill att man ska klappa på henne.  
Malaika är alltid glad och börjar skaka galler när man kommer in.¨
Malaika har bara varit på tävling en gång, och det är för att jag inte har haft tid att tävla mer. För att det varit så mycket med skolan.
Men när vi tränat hemma har hon hoppat 40cm bana.  
Ras: Dvv korsning.

Pappan till kullen heter Björne och är min systers kanin. Björne är världens snällaste kanin, och då menar jag verkligen det. Han har aldrig gjort något dumt. Han kan vara lite blyg emot främlingar. Men har man vunnit hans förtroende är han en pärla. Han är ingen hoppkanin, då min syster inte lärde honom det när han var lite. Men han har hoppat enstaka hinder och då har han hoppat 30cm.
Ras: Lejonhuvad korsning.

Någon som är intresserad?

Llinnea-
0

Björne hoppar terränghinder.

Llinnea-
0

Malaika hoppar terräng.

Llinnea-
0

putt.

Llinnea-
0

ingen?

PaaatyPalm
0

njao, hade varigt mycket intreserad om jag skulle skaffa kanin nu :P ,

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Llinnea-
0

#5 Okej ;)

Llinnea-
0

putt

ladysurprise
0

vad är de för korsninga o vad vill du ha för dom?

Llinnea-
0

#8 Parningen var inte förberedd. Altså en tjuvparning. Men de kommer att bli hopp/kel kaniner.

Lans
0

#9 det står varken ras eller pris i rubriken?

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Llinnea-
0

Rasen på ungarna kommer att bli lejonhuvad dvv. Men dock inte med så mycket man, då björne har mer tät och kompakt päls.

[Wera]
0

Pris ?? Vart finns dom?

Llinnea-
0

Haha, mycket som man glömt. Det finns i Västerås. Frakt går att ordna om det inte är allt för långt bort.

De kommer att kosta 300:-.

jees94
0

å grymt sugen…..
Men får ev. hem en teddy dvv i höst/vinter och mamma tycker det räcker med två niner…

PaaatyPalm
0

hade det inte varigt så långt uppe så hade jag faktist varigt intreserad kanske :P , eller om det varigt i skåne eller halland hade jag :P , men tuvärr är västerås för långt :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[Wera]
0

Ska till Västerås i juni för att hämta en get.. kanske ;) Men jag ska köpa 2 kaniner nu på lördag.

Llinnea-
0

#16 okej, fast de blir inte leveransklara föränns i slutet av juli.

[Wera]
0

just ja, de har ju inte kommit ännu xP

Llinnea-
0

Haha, nej.. :)