Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2226 ggr
vargmamman
0

bygga kaninhus??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nån som vet mått och kanske har ritning:),,cosmos har bara liten tunnel nu (till marsvin egentligen)som jag fick med där han sover men jag skulle vilja göra ett litet hus till honom,för dyrt köpa i zoo affär + roligare göra själv..men hjärnan står still å jag vet ej hur jag ska göra:) tips? tack

vargmamman
0

+ kan man lägga handduk eller sån där grön fusk gräsmatta i för att det ska bli mjukare eller är det farligt????

aliciia
0

du kan lägga in toarullar, goa å bita på ;)

vargmamman
0

men får han plats i sån liten ??..tänkte när det va lite kyligt ute så han kunde krypa in..säkert rolig leksak*S*

[Niike]
0

Egentligen är det bara att chansa lite ^^ Kanske 30x20x20cm (LxBxH) .. Du får mäta lite och jämföra med kaninen. Lägg in halm så blir det mjukt och mysigt.

aliciia
0

är inte storleken på en dolåda typ 30 x 30 x 30 ? eller ngt liknande ^^ ?

vargmamman
0

jag kollade och tyckte att 30x25x25 verkade lagom..nu ska här bara snickras ,jag som har tummen mitt i näven*S*

aliciia
0

Lycka till :D !

du kan göra ett till mej åxå ;)

vargmamman
0

haha..inte säkert att det blir så mycke gjort,får väl be mina arbetskamrater snickra till mig*S*..jag ger 2 dagar sen ger jag upp,då blir det köpa ett istället*S*

aliciia
0

hahah ;)   själv måste ja bygga 2st egna hus ;> hahah :P

vargmamman
0

det blir att jag köper en vinterbur (utomhus) till hösten istället för bygga den..jag gjorde en hamsterhus för 4 år sen till kompisen och den såg ut som..ja kom hjälp mig att dö..sne och ving haha..lutande tornet i pisa typ*S*

[Niike]
0

Kom igen, klart du klarar det :D Lite rätt inställning behövs tror jag, haha! Lycka till! :)

vargmamman
0

:D sant så sant:)

Thumper-KG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äääh, det är inte så svårt, kaninen kommer att uppskatta det mycket…kolla min "vakthund"…

aliciia
0

#13 haha :D

vargmamman
0

hehe va söt:)