Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 708 ggr
Frihetens
0

Limegrön sele

Skapar en ny tråd av den anledning att det blir lite för rörigt för mig att sälja båda i samma!

Limegrön bogsele från Libra Artic, strl. Large:Tippar på att den är lika stor som en rabb-it sele i strl. medium. Passar alldeles perfekt på min teddyvädur! Använd endast 2 ggr. Varken bitmärken, rost eller smuts.

Nypris 80 kr, mitt pris 60 kr inkl. frakt 15:-. Konto/brev funkar lika bra, det är upp till köparen att bestämma!

OBS! Jag tar inte ansvar för om den skulle vara större än en rabb-it sele i strl. medium. Men den passar perfekt på kaniner i dvärgvädursstorlek, och det är medium i mina ögon ;)

PM:a!

Frihetens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Frihetens
0

Frihetens
0

Frihetens
0

Frihetens
0

Clariiz
0

Jag kanske skulle kunna vara intresserad :) Måste bara se hur Ping Pong är i bogsele först (:

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Frihetens
0

#6 Okej ;)

Starfall
0

Om inte Clariiz är ska ha den är kanske jag intresserad:)

Frihetens
0

Det är först till kvarn! Kan inte vänta på någon tyvärr.

Starfall
0

Okej, Jag tror nog inte jag ska ha den. Eftersom jag ska ha Figaro med till Åseda på kaninträffen i sommar behöver jag sele till honom, men jag kom på det att han är mycket mindre än en dvärgvädur, så den är nog för stor. Men jättefin var selen:)

Frihetens
0

putt

Jennie104
0

Intresserad!

annaforsgren
0

ja , de är lika stora som rabb-its ^^ jag har en large sele från både libraartic och rabbit, tycker nästan att libras är bättre:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Frihetens
0

Puttis :)