Foderkaniner
Pga flera saker känner jag att jag inte kommer ha lika mkt tid för kaninerna ett tag framöver, och därför lämnar jag ut några på foder i 1-3 månader.
Det är två, ev. tre kaniner.
Pralinens When Love and death Embrace
Blå hona, korsning, ca 9 månader. Jättesocial och mysig, innekanin
Pralinens Close to the Flame
Svart hane, korsning, ca 9 månader. Extremt gosig, kräver dock ganska mycket Motion och vill gärna springa, utekanin
Ev. Grönängens Theobroma
Brun zobel hona, dvärgharekorsning ca 2 år. Lite blyg och reserverad för nya människor men otroligt mysig när man väl vunnit hennes förtroende, utekanin.
ja, detta är otroligt jobbigt och om folk vill disskutera varför är det bara att pma.
Bilder kmr.

jag kan ev "passa" om du fins i skåne , har då plats för alla tre.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
De finns i stockholm
- Mvh Emma

ok, ja då kanske det inte är så nödvändigt xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

somsagt finns de i sthlm.
Btw, jag har hört att några kifare snackar skit om mig just för att jag sätter ut några kaniner på foder. Ni kan sluta vara så jävla fega och ta det med mig direkt, så får ni veta istället för att gå och sprida massa falska rykten.
Kan tyvärr inte hjälpa dig, då jag inte har någon plats.
Annars hade jag gärna gjort det. =)
Hoppas du hittar bra foderhem åt sötnosarna. ^^

#5 Let's kill them eller cutta dem .__.

#6: okej, men tack ändå =) jo, tycker det verkar väldigt fegt och korkat men ja.. finns inte mkt att göra ;P
#7: tack iaf =)
#8: haha xD
Jag kan alltid kolla med mamsen :)
Jag tror inte jag kommer få men jag är helt nerkärad i Flame, skulle mer en gärna passa honom :)
Fast du kanske tycker det är för långt?
Fast om inte kan jag tjata lite på mamma, risken är väll att du i så fall inte får hem honom igen (A) (:
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#5; Men dumma bajsbarn >.< Let's kill 'em !
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#5: Tyvärr känner jag en tjej som också varit/är med om samma sak. =/
Det har snackats skit om henne för hon lämnat ut några kaniner på foder.
Vilket jag tycker är helt sjukt, då jag vet hon enbart vill sina kaniners bästa.
Folk förstår inte att de faktiskt kan förstöra någons rykte enbart pga deras skitsnack som inte har någon grund alls.

#10: haha, aw =) du får mer än gärna ta hand om Flame ett tag, och det är ju inte heelt omöjligt att du får köpa honom sen (a)
#12: Exakt, det är ju inte direkt så att jag lämnar bort kaninerna för att jag ska köpa nya eller nått sånt, det är ju just för att jag inte har lika mycket tid för dem längre. Det är ju lite jobbigt men samtidigt känns det som att jag bara borde strunta i det. Undrar någon nått kan de ju alltid ta det med mig direkt, och det hoppas jag folk gör också =)
Stackars din kompis, jag förstår inte vad felet med att lämna ut kaniner på foder skulle vara? Det är ju helt sjukt.
Tycker du gör helt rätt, och man märker ju att du bara vill kaninernas bästa :)
Skulle gärna tagit någon av dom om jag fick för föräldrarna och bodde lite närmare. Men lycka till ^^

Puttar upp för Emmys skull :)

#5 Bara att bunta ihop och slå ihjäl!
Fy fan vad taskigt, Du vill ju bara dina kaniners bästa<33
#8,, ehehe, jag trodde du menade kaninerna! så svarade emmi, "hahaha XD" jag bara, tyckte hon det var roligt? :P hahaha men nu förstår jag vad du menade.. oj kanske lite OT, men men!
iallafall, grymt söt chevy är! synd jag också bor i skåne, annars hade jag tagit honom direkt!
bry dig inte om vad andra säger/snackar skit.. du vet ju ändå det bästa för dina kaniner, det kan ju ingen annan veta…
Medarbetare på Hundar.ifokus
#17 Chevy är en hona :)
- Mvh Emma

=)
Har en tjej som ev. är intresserad av att ta en av kaninerna på foder.
#18.. woops. :P hahaha

#17: Ja, det är så drygt att alla ska bo långt bort! tycker alla kaninfolk kan få en egen stad, haha xD
#21 jaa :D (Y)
kaninholm ( stock = kanin XD )
jaa, shit, den staden hade bestått av hagar och burar och vi själva hade bott i små tält brevid! :P

ja, med datorer! ;D

haha precis :P glöm inte datorerna XD
haha fast då skulle man ju bara gå till närmaste granne och prata om kaniner (a) *kifnörd*
sorry för ot 
Emma
Emmy du får fan påminna mig om att tjata på moder! :P
Jag glömmer bort hela tiden eftersom jag håller på att övertala henne om en hane till Avel. Eller ja.. Jag har redan övertalat henne bara att hon tycker jag ska vänta till typ Oktober >.< Man typ wtf kaninen kanske vill lära känna mig och bli äldre innan det blir pappa?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#24 å inga skolor :D

haha, du är lite konstig =)
Men okey, jag ska smsa dig varje kväll om det ;XD
kan du inte annonsera på blocket då tex? finns nog många som vill ha kanin över sommaren? Vet att här uppe kan man iaf hyra en kanin över sommaren. Vad som händer med den när sommaren är slut och den är "begagnad" vill jag dock inte ens tänka på….

Lycka till!
Hur många kaniner har du btw?
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Puttputt ;)

Det har löst sig nu, dvs. inte aktuellt längre
Vill du att tråden ska låsas? :)

sure